01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Zakończone Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń bloku operacyjnego w ramach zadania 91339 - modernizacja oddziału neurologii i chirurgii w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką w Lublinie
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń bloku operacyjnego w ramach zadania 91339 - modernizacja oddziału neurologii i chirurgii w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką w Lublinie PDF Drukuj Email

Lublin: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń bloku operacyjnego w ramach zadania 91339 - modernizacja oddziału neurologii i chirurgii w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Al. Racławickie 23
Numer ogłoszenia: 99479 - 2013; data zamieszczenia: 04.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń bloku operacyjnego w ramach zadania 91339 - modernizacja oddziału neurologii i chirurgii w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Al. Racławickie 23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac budowlanych w obiekcie Prace budowlane będą polegały na remoncie istniejących pomieszczeń na potrzeby Bloku Operacyjnego i przewidują : - Rozbiórkę ścianek działowych,. - Demontaż starych grzejników, - Demontaż kanałów wentylacyjnych , obudowa pionów instalacyjnych, - Demontaż sufitów podwieszanych, - Wyrównanie posadzek i poziomów w miejscach rozbiórek. - Zamurowanie otworów wg rysunków - Wykonanie nadproży i otworów drzwiowych wg rysunków - Demontaż istniejących parapetów wewnętrznych - Montaż nadproży w ścianach - Wykonanie poszerzonych otworów drzwiowych w ścianach. -Skucie starej glazury i usuniecie powłok malarskich ze ścian. - Skucie tynków ze ścian. - Skucie posadzek i oczyszczenie podłoża. - Wykonanie nowych ścianek działowych w oddziale. - Budowę ścianek osłonowych g/k i systemowych - Montaż parapetów wewnętrznych, - Wykonanie nowych nadproży i osadzenie ościeżnic drzwiowych -Wykonanie przejść instalacyjnych przez ściany i stropy. -Wykonanie nowych przewodów wentylacyjnych, przejście przez pozostałe kondygnacje ponad dach. -Wykonanie koniecznych obróbek blacharskich przy kanałach wentylacyjnych. - Obudowa przewodów wentylacyjnych i sanitarnych. - Skucie podłoża w pomieszczeniach mokrych. - W pomieszczeniach mokrych należy wykonać izolacje przeciwwilgociowa z płynnej foli. - Wykonanie przejść instalacyjnych przez stropy i ściany, wg rys. - Ułożenie instalacji wod. - kan. do umywalek i ubikacji wg proj. branżowych. - Montaż instalacji wentylacji mechanicznej, - Montaż instalacji elektrycznej z osprzętem wg proj. branżowych. - Montaż kolumn chirurgicznych i anestezjologicznych. - Montaż kratek wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej. - Wykonanie wylewek samopoziomujących pod wykładziny. - Wykonanie obudowy przewodów wentylacyjnych i sanitarnych. - Wykonanie nowych tynków gipsowych 4-kategori pod malowanie. - Montaż rusztów systemowych i stropów podwieszonych, rastrowych higienicznych zgodnie z instrukcją producenta. - Montaż rusztów systemowych i stropów podwieszonych z płyt g/k. - Wyłożenie glazurą ścian pomieszczeń WC, łazienek, pomieszczenia porządkowego i innych mokrych pomieszczeń do pełnej wysokości. - Układanie terakoty na posadzkach - Montaż umywalek i ubikacji wg proj. branżowych - Montaż ościeżnic drzwiowych i drzwi. - Montaż drzwi ppoż - Układanie wykładzin posadzkowych wg zaleceń producenta z wywinięciem na ściany. - Montaż wykładzin ściennych - Klejenie tapet z włókien szklanych na ścianach - Montaż narożników, listew odbojowych, poręczy. - Malowanie pomieszczeń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ (oddzielny plik załącznika w formie PDF spakowany programem 7 - ZIP)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 40 000,00 zł (słownie czterdzieści tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ Lublin, konto nr: 18 1240 5497 1111 0010 2631 6452 Bank PeKaO SA. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1000 dnia 18-06-2013r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 28, w siedzibie Zamawiającego - 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28, najpóźniej do godz. 10:00 dnia 18-06-2013 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego -1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 1 Wojskowemu Szpitalowi Klinicznemu z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: Wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na postawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Wadium Wykonawcy, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegających na wykonaniu robót remontowych, budowlano-montażowych o podobnym zakresie rzeczowym i wartości nie niższej niż 50 % wartości brutto złożonej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wszystkie w/w osoby muszą przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 mln zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy: w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi nowe terminy realizacji robót, przy czym termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania robót w przypadku wystąpienia braku środków finansowych. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się pisemnie powiadomić Wykonawcę o tym fakcie, w celu uzgodnienia dalszego działania stron oraz korekty harmonogramu rzeczowo - finansowego. Z tytułu przerwania robót Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, z wyłączeniem zmiany terminu wykonania robót. wartość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może ulec zmianie w wyniku przyjęcia rzeczywistych obmiarów (na podstawie książki obmiarów) i wynikających stąd różnic w stosunku do kosztorysów ofertowych pod warunkiem, że wykazana zmiana obmiaru wynika z dokumentacji technicznej i jest w zakresie przedmiotu umowy (kosztorysu ofertowego) w tym przypadku zastosowane będą ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego dla danej pozycji. w przypadku wystąpienia robót zamiennych z przyczyn technologicznych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie wykona z kosztorysu ofertowego dla danej pozycji - z uwzględnieniem cen czynników cenotwórczych przyjętych w ofercie oraz cen urządzeń według faktury zakupu. Wszelkie zmiany technologiczne winny mieć pisemną aprobatę wykonawcy dokumentacji projektowo - kosztorysowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6 pok. 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, bud. nr 6 pok. nr 28 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki
Download this file (SIWZ + Załączniki.rar)SIWZ + Załączniki.rar[ ]77 Kb04.06.2013 14:23
Download this file (rzut sale operacyjne 04.rar)rzut sale operacyjne 04.rar[ ]660 Kb04.06.2013 15:39
Download this file (opis  bloku operacyjnego 29.part1.rar)opis bloku operacyjnego 29.part1.rar[ ]1423 Kb04.06.2013 15:43
Download this file (opis  bloku operacyjnego 29.part2.rar)opis bloku operacyjnego 29.part2.rar[ ]1029 Kb04.06.2013 15:43
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - opis techniczny.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - opis techniczny.pdf[ ]1968 Kb04.06.2013 15:44
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-1.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-1.pdf[ ]657 Kb04.06.2013 15:45
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-2.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-2.pdf[ ]759 Kb04.06.2013 15:45
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-3.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-3.pdf[ ]511 Kb04.06.2013 15:46
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-4.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-4.pdf[ ]262 Kb04.06.2013 15:46
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-5.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-5.pdf[ ]250 Kb04.06.2013 15:47
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-6.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-6.pdf[ ]251 Kb04.06.2013 15:47
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-7.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-7.pdf[ ]249 Kb04.06.2013 15:47
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-8.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-8.pdf[ ]250 Kb04.06.2013 15:48
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-9.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-9.pdf[ ]249 Kb04.06.2013 15:49
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-10.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-10.pdf[ ]200 Kb04.06.2013 15:50
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-11.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-11.pdf[ ]451 Kb04.06.2013 15:50
Download this file (Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-12.pdf)Blok operacyjny Lublin - instalacje elektryczne - rys.E-12.pdf[ ]558 Kb04.06.2013 15:51
Download this file (Opis gazy medyczne.pdf)Opis gazy medyczne.pdf[ ]1619 Kb04.06.2013 15:51
Download this file (Opis techniczny.pdf)Opis techniczny.pdf[ ]1612 Kb04.06.2013 15:52
Download this file (Rys. 2a.pdf)Rys. 2a.pdf[ ]623 Kb04.06.2013 15:52
Download this file (Rys.1.pdf)Rys.1.pdf[ ]1194 Kb04.06.2013 15:53
Download this file (Rys.2.pdf)Rys.2.pdf[ ]1868 Kb04.06.2013 15:53
Download this file (Rys.4.pdf)Rys.4.pdf[ ]740 Kb04.06.2013 15:53
Download this file (Rys.4a.pdf)Rys.4a.pdf[ ]1658 Kb04.06.2013 15:54
Download this file (Rys.6.pdf)Rys.6.pdf[ ]430 Kb04.06.2013 15:54
Download this file (Rys.5.pdf)Rys.5.pdf[ ]903 Kb04.06.2013 15:54
Download this file (Rys.7.pdf)Rys.7.pdf[ ]461 Kb04.06.2013 15:55
Download this file (przedmiary.rar)przedmiary.rar[ ]254 Kb04.06.2013 15:57
Download this file (Blok operacyjny Lublin - roboty budowlane - PRZEDMIAR ROBÓT - 20130528.part1.rar)Blok operacyjny Lublin - roboty budowlane - PRZEDMIAR ROBÓT - 20130528.part1.rar[ ]1423 Kb04.06.2013 15:57
Download this file (Blok operacyjny Lublin - roboty budowlane - PRZEDMIAR ROBÓT - 20130528.part2.rar)Blok operacyjny Lublin - roboty budowlane - PRZEDMIAR ROBÓT - 20130528.part2.rar[ ]1423 Kb04.06.2013 15:57
Download this file (Blok operacyjny Lublin - roboty budowlane - PRZEDMIAR ROBÓT - 20130528.part3.rar)Blok operacyjny Lublin - roboty budowlane - PRZEDMIAR ROBÓT - 20130528.part3.rar[ ]880 Kb04.06.2013 15:58
Download this file (specyfikacje.rar)specyfikacje.rar[ ]492 Kb04.06.2013 15:59
Download this file (STWIORB branża budowlana.rar)STWIORB branża budowlana.rar[ ]1643 Kb04.06.2013 16:00
Download this file (STWIORB gazy medyczne.part1.rar)STWIORB gazy medyczne.part1.rar[ ]1423 Kb04.06.2013 16:00
Download this file (STWIORB gazy medyczne.part2.rar)STWIORB gazy medyczne.part2.rar[ ]1423 Kb04.06.2013 16:01
Download this file (STWIORB gazy medyczne.part3.rar)STWIORB gazy medyczne.part3.rar[ ]1423 Kb04.06.2013 16:01
Download this file (STWIORB gazy medyczne.part4.rar)STWIORB gazy medyczne.part4.rar[ ]1423 Kb04.06.2013 16:02
Download this file (STWIORB gazy medyczne.part5.rar)STWIORB gazy medyczne.part5.rar[ ]234 Kb04.06.2013 16:02
Download this file (zmiana ogłoszenia- przesunięcie terminu składania ofert.doc)zmiana ogłoszenia- przesunięcie terminu składania ofert.doc[ ]37 Kb14.06.2013 14:08
Download this file (rysunki do wyjaśnień.rar)rysunki do wyjaśnień.rar[ ]1730 Kb17.06.2013 13:51
Download this file (Rys.3 zał. nr 6b do wyjaśnień.rar)Rys.3 zał. nr 6b do wyjaśnień.rar[ ]1152 Kb17.06.2013 13:54
Download this file (wyjasnienia.part1.rar)wyjasnienia.part1.rar[ ]1953 Kb17.06.2013 13:54
Download this file (wyjasnienia.part2.rar)wyjasnienia.part2.rar[ ]242 Kb17.06.2013 13:54
Download this file (informacja z otwarcia ofert.doc)informacja z otwarcia ofert.doc[ ]40 Kb21.06.2013 14:12
Download this file (rozstrzygnięcie na stronę.doc)rozstrzygnięcie na stronę.doc[ ]37 Kb25.06.2013 09:53