Lublin: Dostawa i montaż wyposażenia kwaterunkowego - mebli do Zakładu Opieki Leczniczej w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 9. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia kwaterunkowego - mebli do Zakładu Opieki Leczniczej w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 9.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia kwaterunkowego - mebli do Zakładu Opieki Leczniczej w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 9. opis przedmiotu zamówienia: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W skład zamówienia wchodzą m.in. meble medyczne, meble biurowe, krzesła i fotele, biurka, lady, półki i inne elementy wyposażenia ruchomego niezbędne dla poprawnego funkcjonowania placówki. 3) Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na etapie przygotowywania oferty, w budynku Zakładu Opieki Leczniczej w 1 Wojskowym Szpitalu Klinicznym z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 9, po uprzednim uzgodnieniu terminu telefonicznie pod nr tel. 81 718-32-93. 4) Wybrany Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia w zakresie dostawy i montażu zobowiązany jest do sporządzenia we własnym zakresie i na własny koszt projektu/wizualizacji ustawienia mebli. 5) Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza dostawę mebli oraz wyposażenia równoważnego, co do jakości opisywanym w załączniku nr 1, pod warunkiem podania w kolumnie 5 załącznika nr 1 - nazwy producenta, modelu i parametrów technicznych oferowanego elementu równoważnego. 6) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać poprzez przedstawienie stosownych dowodów, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty i dostarczenia wraz z dostawą wszystkich atestów i dopuszczeń dotyczących dostarczonych elementów zamówienia, potwierdzającą, że oferowane wyposażenie spełnia wymagane prawem przepisy i normy. W odniesieniu do mebli dostarczanych i montowanych w gabinetach lekarskich i zabiegowych - wymagany jest Atest dla mebli medycznych. 8) Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia będzie następowała sukcesywnie w terminach uzgodnionych między Zamawiającym a Wykonawcą. 9) Na dostarczone meble i wyposażenie, Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 10) Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu komplet dokumentów dotyczących gwarancji do protokołu odbioru. 11) Wszystkie krzesła i fotele muszą posiadać opinię zgodności z wymaganiami norm. W zakresie wymagań wytrzymałościowych oraz bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych. Krzesło biurowe do pracy - zgodność z rozporządzeniem MP i PS z 1 grudnia 1998 roku (DZ. U. Nr 148, poz. 973).. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 7 000,00 zł (słownie siedem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian W przypadku stwierdzenia, w trakcie odbioru przedmiotu umowy, że ilość dostarczonego wyposażenia jest mniejsza od ilości wskazanej w ofercie będącej integralną częścią niniejszej umowy, w zależności od uznania Zamawiającego, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość nie dostarczonego wyposażenia, bądź też Wykonawca zostanie zobowiązany do jego uzupełnienia. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2012 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|