01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Zakończone 1. Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie
1. Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie PDF Drukuj Email

PL-Lublin: Urządzenia medyczne

2012/S 190-312435

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
Al. Racławickie 23
Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska
20-049 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 817183203
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Faks: +48 817183203

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.1wszk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Lublin.
POLSKA.

Kod NUTS PL314

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Część nr 1 –– Aparat do urodynamiki kpl. 1.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.1 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 2– Defibrylator dwufazowy – szt. 3.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.2 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 3. Kriokomora terapeutyczna – kpl.1.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.3 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 4 – Łóżko do intensywnej terapii – kpl. 6.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.4 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 5 – Łóżko ortopedyczne z wyposażeniem – szt. 14.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.5 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 6 – Łóżko rehabilitacyjne – szt.16.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.6 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 7 – Łóżko szpitalne z wyposażeniem – kpl. 110.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.7 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 8 – Mikroskop operacyjny – kpl. 1.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.8 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 9 – Wideokolposkop – szt. 1.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.9 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 10 – Zestaw do ECPW – kpl. 1.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.10 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 11- Zestaw do przeszczepów skóry – kpl.1.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.11 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Część nr 12 – Zestaw endoskopów urologicznych giętkich – kpl. 1.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.12 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia i wszystkie elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012), po zainstalowaniu (dostawie) gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych.
5. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi Europejskiej Dyrektywy 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107 z 2010 r. poz. 679).
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Część nr 1 –– Aparat do urodynamiki kpl. 1.
Część nr 2 – Defibrylator dwufazowy – szt. 3.
Część nr 3 - Kriokomora terapeutyczna – kpl.1.
Część nr 4 – Łóżko do intensywnej terapii – kpl. 6.
Część nr 5 – Łóżko ortopedyczne z wyposażeniem – szt. 14.
Część nr 6 – Łóżko rehabilitacyjne – szt.16.
Część nr 7 – Łóżko szpitalne z wyposażeniem – kpl. 110.
Część nr 8 – Mikroskop operacyjny – kpl. 1.
Część nr 9 – Wideokolposkop – szt. 1.
Część nr 10 – Zestaw do przeszczepów skóry – kpl.1.
Część nr 11 - Zestaw endoskopów urologicznych giętkich – kpl. 1.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 991 814,80 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 –– Aparat do urodynamiki.
1)Krótki opis
Część nr 1 –– Aparat do urodynamiki kpl. 1.
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.1 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Aparat do urodynamiki 1 kpl.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2– Defibrylator dwufazowy – szt. 3.
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.2 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Część nr 2– Defibrylator dwufazowy – szt. 3.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Kriokomora terapeutyczna – kpl.1.
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.3 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Kriokomora terapeutyczna – kpl.1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4 – Łóżko do intensywnej terapii – kpl. 6
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.4 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Część nr 4 – Łóżko do intensywnej terapii – kpl. 6.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Część nr 5 – Łóżko ortopedyczne z wyposażeniem – szt. 14
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.5 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Część nr 5 – Łóżko ortopedyczne z wyposażeniem – szt. 14.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Część nr 6 – Łóżko rehabilitacyjne – szt. 16.
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.6 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Część nr 6 – Łóżko rehabilitacyjne – szt.16.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Część nr 7 – Łóżko szpitalne z wyposażeniem – kpl. 110.
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.7 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Część nr 7 – Łóżko szpitalne z wyposażeniem – kpl. 110.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Część nr 8 – Mikroskop operacyjny – kpl. 1
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.8 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Część nr 8 – Mikroskop operacyjny – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Wideokolposkop – szt. 1
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.9 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Wideokolposkop – szt. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Zestaw do przeszczepów skóry – kpl.1
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.10 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Zestaw do przeszczepów skóry – kpl.1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Zestaw endoskopów urologicznych giętkich – kpl. 1
1)Krótki opis
Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.11 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

3)Wielkość lub zakres
Zestaw endoskopów urologicznych giętkich – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 19.11.2012. Zakończenie 10.12.2012
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Część ASORTYMENT Kwota wadium w PLN.
1 Aparat do urodynamiki 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych)
2 Defibrylator dwufazowy 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych)
3 Kriokomora terapeutyczna 17 000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy złotych)
4 Łóżko do intensywnej terapii 4 600,00 PLN (słownie: cztery tysiące sześćset złotych)
5 Łóżko ortopedyczne z wyposażeniem 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych)
6 Łóżko rehabilitacyjne 4 400,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta złotych)
7 Łóżko szpitalne z wyposażeniem 15 200,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy dwieście złotych)
8 Mikroskop operacyjny 6 600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych)
9 Wideokolposkop 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych)
10 Zestaw do przeszczepów skóry 1 600,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćet złotych)
11 Zestaw endoskopów urologicznych giętkich 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
— pieniądzu,
— poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
— gwarancjach bankowych,
— gwarancjach ubezpieczeniowych,
— poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga:
Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Opłacona polisa.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Posiadania wiedzy i doświadczenia;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga: wykazania się co najmniej 1 dostawą wykonaną z należyta starannością, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP/PN/36/2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 7.11.2012 - 10:00
Dokumenty odpłatne: tak
Podać cenę: 63,20 PLN
Warunki i sposób płatności: Przelew bankowy lub w kasie szpitala.
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
7.11.2012 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 7.11.2012 - 10:10

Miejscowość:

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 12.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Wszyscy zainteresowani.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówien Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587801

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28.9.2012
Załączniki
Download this file (siwz + załączniki.rar)siwz + załączniki.rar[ ]451 Kb03.10.2012 13:25
Download this file (sprostowanie treści ogłoszenia.doc)sprostowanie treści ogłoszenia.doc[ ]28 Kb09.10.2012 08:40
Download this file (wyjaśnienia treści SIWZ.doc)wyjaśnienia treści SIWZ.doc[ ]362 Kb30.10.2012 13:08
Download this file (wyjaśnienia 2 treści SIWZ.doc)wyjaśnienia 2 treści SIWZ.doc[ ]185 Kb31.10.2012 11:55
Download this file (informacja z otwarcia ofert.doc)informacja z otwarcia ofert.doc[ ]77 Kb07.11.2012 13:59
Download this file (rozstrzygnięcie na stronę.doc)rozstrzygnięcie na stronę.doc[ ]101 Kb15.11.2012 14:29