ZP.PN.39.2015. Dostawa sprzętu i wyrobów jednorazowego użytku - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT |
wtorek, 15 grudnia 2015 13:46 | |||||||||||||
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: Lublin: Dostawa sprzętu i wyrobów jednorazowego użytku Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i wyrobów jednorazowego użytku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i wyrobów jednorazowego użytku: Zadanie nr 1 -Zestawy do szynowania z akcesoriami i katetery do histerosalpinogografi Zadanie nr 2 -Kompresy gazowe niejałowe, gaza niejałowa w składkach. Zadanie nr 3 -Kompresy gazowe jałowe, gaza opatrunkowa jałowa. Zadanie nr 4 -Materiały pomocnicze do obłożeń Zadanie nr 5 -Serwety chirurgiczne jałowe Zadanie nr 6 -Kaniule dożylne, stabilizatory i korki do kaniul Zadanie nr 7 -Rurki intubacyjne i ustno-gardłowe Zadanie nr 8 -Gąbki hemostatyczne. II.1.5)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 7. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: a) dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia określonego w Zadaniach 1-8, potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. nr 679) i jego zgodność z wymaganiami Dyrektywy 93 42 EEC, w zależności od klasy wyrobu medycznego, tj. - deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (oświadczenie wytwórcy, autoryzowanego przedstawiciela), - certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej CE w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych; (dokumenty muszą być dołączone do każdej części z wyraźnym zaznaczeniem, numeru części i pozycji której dotyczą). b)materiały informacyjne (katalogi, foldery, prospekty) potwierdzające parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem, numeru części i pozycji której dotyczą). c)próbki oferowanych wyrobów w opakowaniach z etykietą handlową w celu sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem. Wzory (próbki) w opakowaniach handlowych należy dostarczyć do siedziby zamawiającego wraz z ofertą, podając na opakowaniu wzorów, dokładną nazwę i adres wykonawcy oraz nazwę przetargu, z dopiskiem próbki. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych próbek, a na opakowaniach handlowych zaznaczyć, której części zamówienia i pozycji dotyczą. 8. Koncesja, zezwolenie lub licencję, a w przypadku asortymentu, gdzie jest to wymagane również aktualną koncesję, zezwolenie na hurtowy obrót środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami - dotyczy zad. nr 8. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. przekształceń, przejęć, itp.); 2) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3) zmiana stawki podatku VAT , zgodnie z zapisami § 7 ust 3 umowy; 4) brak produktów stanowiących przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - zastąpienie produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym, - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 5) zmiana nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie; 6) zmiana ilości sztuk w opakowaniu - przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań, za zgodą zamawiającego; 7) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1)ÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂÂ Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 12:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -Zestawy do szynowania z akcesoriami i katetery do histerosalpinogografi.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 -Kompresy gazowe niejałowe, gaza niejałowa w składkach..
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 -Kompresy gazowe jałowe, gaza opatrunkowa jałowa..
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 -Materiały pomocnicze do obłożeń.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 -Serwety chirurgiczne jałowe.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 -Kaniule dożylne, stabilizatory i korki do kaniul.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 -Rurki intubacyjne i ustno-gardłowe.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 -Gąbki hemostatyczne.
|