29/08/2015 S167 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Lublin: Urządzenia medyczne
2015/S 167-304438
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ Al. Racławickie 23 Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska – kierownik 20-049 Lublin POLSKA Tel.: +48 261183203 Faks: +48 261183203
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.1wszk.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Lublin.
Kod NUTS PL314 II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu Dostawa sprzętu i aparatury medycznej: część ASORTYMENT CPV: 1 -Aparat do diagnostyki bezdechu -33157400-9 2 -Bronchofiberoskop -33168100-6 3 -Cystoskop zabiegowy -33125000-2 4 -Defibrylator dwufazowy -33172200-8 5 -IFR aparat do pomiaru rezerwy przepływu w krążeniu wieńcowym -33123210-3 6 -Kabina do fototerapii UVA/UVB -33158300-5 7 -Resektoskop z osprzętem -33168000-5 8 -Sterylizator plazmowy -33191100-6 9 -USG mobilne ( Przyłóżkowe) -33112200-0 10 -Zestaw do zabiegów artroskopowych nadgarstka i stawu skokowego- 33162200-5 Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – 1.10 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia wymaga Instalacji i uruchomienia dostarczanej aparatury i urządzeń oraz niezbędnych szkoleń w zakresie ich eksploatacji, obsługi i konserwacji. II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8)Części To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2)Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej: część ASORTYMENT CPV: 1 -Aparat do diagnostyki bezdechu -33157400-9 2 -Bronchofiberoskop -33168100-6 3 -Cystoskop zabiegowy -33125000-2 4 -Defibrylator dwufazowy -33172200-8 5 -IFR aparat do pomiaru rezerwy przepływu w krążeniu wieńcowym -33123210-3 6 -Kabina do fototerapii UVA/UVB -33158300-5 7 -Resektoskop z osprzętem -33168000-5 8 -Sterylizator plazmowy -33191100-6 9 -USG mobilne ( Przyłóżkowe) -33112200-0 10 -Zestaw do zabiegów artroskopowych nadgarstka i stawu skokowego- 33162200-5 Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – 1.10 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia wymaga Instalacji i uruchomienia dostarczanej aparatury i urządzeń oraz niezbędnych szkoleń w zakresie ich eksploatacji, obsługi i konserwacji. Szacunkowa wartość bez VAT: 935 185,19 PLN II.2.2)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3)Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Aparat do diagnostyki bezdechu 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Bronchofiberoskop 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.2 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 3 Nazwa: Cystoskop zabiegowy 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.3 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 4 Nazwa: Defibrylator dwufazowy 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.4 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 5 Nazwa: IFR aparat do pomiaru rezerwy przepływu w krążeniu wieńcowym 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.5 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 6 Nazwa: Kabina do fototerapii UVA/UVB 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.6 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 7 Nazwa: Resektoskop z osprzętem 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.7 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 8 Nazwa: Sterylizator plazmowy 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.8 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 9 Nazwa: USG mobilne ( Przyłóżkowe) 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.9 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 10 Nazwa: Zestaw do zabiegów artroskopowych nadgarstka i stawu skokowego 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.10 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki dotyczące zamówienia III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: Część; Asortyment; Kwota Wadium w PLN: 1 -Aparat do diagnostyki bezdechu -2 700,00 Słownie: dwa tysiące trzysta zł 00/100 2 -Bronchofiberoskop -1 300,00 Słownie: tysiąc trzysta zł 00/100 3 -Cystoskop zabiegowy -1 300,00 Słownie: tysiąc trzysta zł 00/100 4 -Defibrylator dwufazowy -1 600,00 Słownie: tysiąc sześćset zł 00/100 5 -IFR aparat do pomiaru rezerwy przepływu w krążeniu wieńcowym -2 200,00 Słownie: dwa tysiące dwieście zł 00/100 6 -Kabina do fototerapii UVA/UVB -1 900,00 Słownie: tysiąc dziewięćset zł 00/100 7 -Resektoskop z osprzętem -1 300,00 Słownie: tysiąc trzysta zł 00/100 8 -Sterylizator plazmowy -5 500,00 Słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100 9 -USG mobilne ( Przyłóżkowe) -8 300,00 Słownie: osiem tysięcy trzysta zł 00/100 10 -Zestaw do zabiegów artroskopowych nadgarstka i stawu skokowego -1 300,00 Słownie: tysiąc trzysta zł 00/100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ Lublin, konto nr: 59 1130 1206 0028 9003 4420 0003 BGK. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1000 dnia 06-10-2015r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 22, u Zamawiającego – 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22, najpóźniej do godz. 1000 dnia 06-10-2015r. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe – na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego -1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, w terminie związania ofertą – zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 1 Wojskowemu Szpitalowi Klinicznemu z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Zapłata wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wystawioną fakturą, nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 30 dni od dnia odbioru faktury przez Zamawiającego. III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: VII. WYKONAWCY MOGĄ WSPÓLNIE UBIEGAĆ SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 1. W odniesieniu do wymagań postawionych wobec Wykonawcy, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, iż: a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2. W odniesieniu do przedsiębiorców działających na zasadach określonych w ustawie z dnia 15 września 2000r., Kodeks spółek handlowych (Dz.U. nr 94 poz. 1037 z 2000r., z późn. zm.), którzy wchodzą w skład konsorcjum, każdy z przedsiębiorców oddzielnie: wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z 2007 r. z późniejszymi zmianami), albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego. 1) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 2) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 3) Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące spółki cywilnej lub konsorcjum i pełnomocnika (lidera) upoważnionego do reprezentowania spółki cywilnej lub konsorcjum. 4) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymagana jest solidarna odpowiedzialność Wykonawców). III.1.4)Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2)Warunki udziału III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. III.2.3)Kwalifikacje techniczne Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykazania się co najmniej 1 dostawą wykonaną z należyta starannością, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 8. Wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; przedstawiający wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, / i lub innych środków trwałych będących wyrobem medycznym o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł w przypadku składania oferty na wszystkie części, a w przypadku składania oferty na wybrane części w wysokości co najmniej dla części w zakresie której wykonawca przystępuje do postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- jako zał. nr 7. Numer części -Dostawa o wartości w PLN Części nr 1 -75 000,00 Część nr 2 -37 500,00 Część nr 3 -37 500,00 Część nr 4 -45 000,00 Część nr 5 -60 000,00 Część nr 6 -52 500,00 Część nr 7 -37 500,00 Część nr 8 -150 000,00 Część nr 9 -225 000,00 Część nr 10 -37 500,00 Dowody potwierdzające, że dostawy przedstawione w w/w wykazie, zostały wykonane należycie. III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZP/PN/28/2015 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 6.10.2015 - 10:00 Dokumenty odpłatne: nie IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 6.10.2015 - 10:00 IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 6.10.2015 - 10:10
Miejscowość:
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 14.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3)Informacje dodatkowe VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA VI.4.2)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy prawo zamówień publicznych. VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.8.2015
|