1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej |
środa, 17 czerwca 2015 10:11 | |||
17/06/2015 S115 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta Polska-Lublin: Urządzenia medyczne 2015/S 115-208111 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.1wszk.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny w Lublinie Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny w Lublinie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny w Lublinie I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa sprzętu i aparatury medycznej. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Kod NUTS PL314 II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu 1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej: część ASORTYMENT CPV: II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33100000 II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8)Części To zamówienie podzielone jest na części: tak II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2)Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: 1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej: II.2.2)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3)Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Aparat do oznaczania węzłów wartowniczych 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33100000, 33162100 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Aparat USG ECHO – kardiologiczne 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.2 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33100000, 33112100 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 3 Nazwa: Pantomograf 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.3 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33100000, 33111500 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 4 Nazwa: System integracji obrazu Angiograf – USG IVUS 1)Krótki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.4 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33100000, 33197000 3)Wielkość lub zakres 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki dotyczące zamówienia III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Zapłata wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wystawioną fakturą, nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 30 dni od dnia odbioru faktury przez Zamawiającego. III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: VII. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. III.1.4)Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2)Warunki udziału III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.2.3)Kwalifikacje techniczne Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZP/PN/20/2015 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 23.7.2015 - 10:00 IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 23.7.2015 - 10:00 IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 23.7.2015 - 10:10 Miejscowość: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 14. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3)Informacje dodatkowe VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Krajowa Izba Odwoławcza VI.4.2)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy prawo zamówień publicznych. VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Krajowa Izba Odwoławcza VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.6.2015
|