Wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG oraz testów stałości dla mammografu z detektorem cyfrowym |
piątek, 28 listopada 2014 12:36 | |||
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Lublin: Wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG oraz testów stałości dla mammografu z detektorem cyfrowym Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG oraz testów stałości dla mammografu z detektorem cyfrowym. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG oraz testów stałości dla mammografu z detektorem cyfrowym: część ASORTYMENT CPV 1. Angiograf - Philips Allura XPER FD10c 50421200-4 2. Tomograf Komputerowy - GE LightSpeed Pro16 50421200-4 3. 4 Aparat RTG - Philips BuckyDiagnost 50421200-4 4. Aparat RTG stomatologiczny - Planmeca Intra 50421200-4 5. Mammograf - Selenia Hologic Lorad 50421200-4 6. 7 Ziehm Vision R 50421200-4 7. Ziehm Vision RFD 50421200-4 8. Radius 50421200-4 9. DynaRad HF-119A 50421200-4 10. Densytometr - Hologic Discovery A 50421200-4 11. Aparat RTG - Philips BuckyDiagnost CS4 50421200-4 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie testów specjalistycznych aparatów RTG, zgodnie z warunkami ustawy z dnia 29 listopada 2000 roku - Prawo atomowe oraz ustawy o zmianie ustawy Prawo atomowe z dnia 25 lipca 2014 roku (Dz.U. 2014 poz 1162). Wykonanie testów ma być potwierdzone sprawozdaniem/protokołem z przeprowadzonych testów w formie papierowej i elektronicznej, oddzielnie dla każdego aparatu. Wykonanie testów wymagane jest raz w roku co 12 -m-c(do końca m-ca listopada każdego roku), z tym że pierwsze testy dla wszystkich wymienionych urządzeń zostaną wykonane w ciągu 2 tygodni od zawarcia umowy z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu zamówienia w przypadku zakupu nowego sprzętu lub w przypadku wycofania z eksploatacji posiadanych urządzeń. W przypadku zmiany zakresu podstawą do określenia wartości zamówienia w danym roku będzie cena przedstawiona w ofercie dla danego rodzaju sprzętu. Składający ofertę zobowiązany jest przedstawić ceny jednostkowe dla każdej pozycji sprzętowej ujęte w wykazie.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Pełnomocnictwo - wystawione przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2014 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28 (kancelaria). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|