Dostawa środków dezynfekcyjnych |
środa, 18 czerwca 2014 14:11 | |||
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Lublin: Dostawa środków dezynfekcyjnych Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych: Część nr 1 Golarki do przygotowania pola operacyjnego Część nr 2 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji wielorazowych naczyń sanitarnych w urządzeniach myjąco-dezynfekujących Część nr 3. Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów (manualnie i mechanicznie) oraz do pielęgnacji narzędzi. Część nr 4.Preparaty do maszynowego przygotowania endoskopów w myjni-dezynfektorze INNOWA E3 new Część nr 5. Preparaty chlorowe do dezynfekcji powierzchni Część nr 6. Preparaty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji małych i trudno dostępnych powierzchni oraz powierzchni kontaktujących się z żywnością. Część nr 7 Środki do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni dozowane ręcznie i przy pomocy automatów. Część nr 8. Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach do hydroterapii Część nr 9. Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi Część nr 10. Preparaty do dezynfekcji skóry przez wstrzyknięciami i zabiegami operacyjnymi Część nr 11. Preparaty do higieny rąk, system przyłóżkowy na preparat do dezynfekcji rąk Część nr 12. Środki do higieny ciała i dezynfekcji błon śluzowych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych formularzach cenowych na poszczególne części od 1 do 12.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 5. Pełnomocnictwo - wystawione przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 4) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 5) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 6) zmiana stawki podatku VAT, zgodnie z zapisami § 7 ust 3 umowy; 7) brak produktów stanowiących przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym, - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 8) zmiana nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie; 9) zmiana ilości sztuk w opakowaniu - przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań; 10) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni). IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28 (kancelaria). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 Golarki do przygotowania pola operacyjnego.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 Preparaty do maszynowego mycia i dezynfekcji wielorazowych naczyń sanitarnych w urządzeniach myjąco-dezynfekujących.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3. Preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów (manualnie i mechanicznie) oraz do pielęgnacji narzędzi..
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4.Preparaty do maszynowego przygotowania endoskopów w myjni-dezynfektorze INNOWA E3 new.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5. Preparaty chlorowe do dezynfekcji powierzchni.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6. Preparaty do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji małych i trudno dostępnych powierzchni oraz powierzchni kontaktujących się z żywnością.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 Środki do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni dozowane ręcznie i przy pomocy automatów.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8. Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach do hydroterapii.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9. Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10. Preparaty do dezynfekcji skóry przez wstrzyknięciami i zabiegami operacyjnymi.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11. Preparaty do higieny rąk, system przyłóżkowy na preparat do dezynfekcji rąk.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12. Środki do higieny ciała i dezynfekcji błon śluzowych.
|