Dostawa sprzętu i aparatury medycznej |
poniedziałek, 05 maja 2014 15:21 | |||
03/05/2014 S86 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Lublin: Urządzenia medyczne 2014/S 086-149703 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.1wszk.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Lublin Kod NUTS PL314 II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej:
część ASORTYMENT 1 Aparat do EKG 2 Aparat do elektroterapii dwukanałowy 3 Aparat do EMG 4 Aparat do laseroterapii 5 Aparat do masażu uciskowego 12 komorowy 6 Aparat do pomiaru soczewek wewnątrz gałkowych 7 Aparat do terapii podciśnieniowej 8 Aparat do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości 9 Aparat do terapii ultradźwiękowej 10 Aparat RTG z systemem radiografii pośredniej 11 Aparat USG ,,Ślepy Doppler" 12 Atlas do ćwiczeń 2 stanowiskowy 13 Bieżnia do próby wysiłkowej 14 Cykloergometr do próby wysiłkowej z zapisem EKG 15 Cystoskop operacyjny 16 Defibrylator 17 Diatermia elektrochirurgiczna z przystawką argonową. 18 Kolumna do ćwiczeń oporowych 19 Lampa dermatologiczna 20 Lampa naczołowa operacyjna z lunetą 21 Laparoskop z osprzętem do zabiegów małoinwazyjnych 22 Laser CO2 23 Laser holmowy z wyposażeniem 24 Laser tulowy urologiczny z wyposażeniem 25 Loża laminarna 26 Łóżka szpitalne rehabilitacyjne z wyposażeniem 27 Łóżka szpitalne z wyposażeniem 28 Mikrotom histopatologiczny 29 Morcelator gruczolaka stercza w pęcherzu moczowym 30 Noktometr 31 Pompa artroskopowa 32 Resektoskop laserowy 33 Strzykawka automatyczna dwutorowa 34 System ogrzewania pacjenta na sali operacyjnej 35 Szyna CPM 36 UGUL rehabilitacyjny 37 Urządzenie do mechanoterapii 38 Urządzenie do podciśnieniowego wspomagania gojenia ran 39 Wanna do hydromasażu i masażu podwodnego 40 Zestaw do prostatektomii radykalnej 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – 1.40 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
część ASORTYMENT
1 Aparat do EKG 2 Aparat do elektroterapii dwukanałowy 3 Aparat do EMG 4 Aparat do laseroterapii 5 Aparat do masażu uciskowego 12 komorowy 6 Aparat do pomiaru soczewek wewnątrz gałkowych 7 Aparat do terapii podciśnieniowej 8 Aparat do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości 9 Aparat do terapii ultradźwiękowej 10 Aparat RTG z systemem radiografii pośredniej 11 Aparat USG ,,Ślepy Doppler" 12 Atlas do ćwiczeń 2 stanowiskowy 13 Bieżnia do próby wysiłkowej 14 Cykloergometr do próby wysiłkowej z zapisem EKG 15 Cystoskop operacyjny 16 Defibrylator 17 Diatermia elektrochirurgiczna z przystawką argonową. 18 Kolumna do ćwiczeń oporowych 19 Lampa dermatologiczna 20 Lampa naczołowa operacyjna z lunetą 21 Laparoskop z osprzętem do zabiegów małoinwazyjnych 22 Laser CO2 23 Laser holmowy z wyposażeniem 24 Laser tulowy urologiczny z wyposażeniem 25 Loża laminarna 26 Łóżka szpitalne rehabilitacyjne z wyposażeniem 27 Łóżka szpitalne z wyposażeniem 28 Mikrotom histopatologiczny 29 Morcelator gruczolaka stercza w pęcherzu moczowym 30 Noktometr 31 Pompa artroskopowa 32 Resektoskop laserowy 33 Strzykawka automatyczna dwutorowa 34 System ogrzewania pacjenta na sali operacyjnej 35 Szyna CPM 36 UGUL rehabilitacyjny 37 Urządzenie do mechanoterapii 38 Urządzenie do podciśnieniowego wspomagania gojenia ran 39 Wanna do hydromasażu i masażu podwodnego 40 Zestaw do prostatektomii radykalnej Szacunkowa wartość bez VAT: 2 942 037,04 PLN II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Aparat do EKG1)Krótki opis
Aparat EKG szt 5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33123200 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Aparat do elektroterapii dwukanałowy
1)Krótki opis
Aparat do elektroterapii dwukanałowy - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.2 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33158200 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Aparat do EMG
1)Krótki opis
Aparat do EMG - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.3 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33124100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Aparat do laseroterapii
1)Krótki opis
Aparat do laseroterapii-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.4 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33155000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Aparat do masażu uciskowego 12 komorowy
1)Krótki opis
Aparat do masażu uciskowego 12 komorowy-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.5 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33158400 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Aparat do pomiaru soczewek wewnątrz gałkowych
1)Krótki opis
Aparat do pomiaru soczewek wewnątrz gałkowych-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.6 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33122000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Aparat do terapii podciśnieniowej
1)Krótki opis
Aparat do terapii podciśnieniowej-2szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.7 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33158400 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Aparat do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości
1)Krótki opis
Aparat do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości-1szt
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.8 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33158100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Aparat do terapii ultradźwiękowej
1)Krótki opis
Aparat do terapii ultradźwiękowej-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.9 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33155000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Aparat RTG z systemem radiografii pośredniej
1)Krótki opis
Aparat RTG z systemem radiografii pośredniej-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.10 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33111200 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Aparat USG ,,Ślepy Doppler"
1)Krótki opis
Aparat USG ,,Ślepy Doppler"-szt.1
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.11 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33112200 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Atlas do ćwiczeń 2 stanowiskowy
1)Krótki opis
Atlas do ćwiczeń 2 stanowiskowy -szt.1
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.12 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33154000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Bieżnia do próby wysiłkowej
1)Krótki opis
Bieżnia do próby wysiłkowej-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.13 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33190000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Cykloergometr do próby wysiłkowej z zapisem EKG
1)Krótki opis
Cykloergometr do próby wysiłkowej z zapisem EKG-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.14 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33190000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Cystoskop operacyjny
1)Krótki opis
Cystoskop operacyjny z osprzętem-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.15 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33162100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Defibrylator
1)Krótki opis
Defibrylator-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.16 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33182100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Diatermia elektrochirurgiczna z przystawką argonową
1)Krótki opis
Diatermia elektrochirurgiczna z przystawką argonową-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.17 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33161000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Kolumna do ćwiczeń oporowych
1)Krótki opis
Kolumna do ćwiczeń oporowych- 1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.18 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33154000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Lampa dermatologiczna
1)Krótki opis
Lampa dermatologiczna-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.19- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33155000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Lampa naczołowa operacyjna z lunetą
1)Krótki opis
Lampa naczołowa operacyjna z lunetą-2szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.20 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33162200 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Laparoskop z osprzętem do zabiegów małoinwazyjnych
1)Krótki opis
Laparoskop z osprzętem do zabiegów małoinwazyjnych-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.21 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33168100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Laser CO2
1)Krótki opis
Laser CO2-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.22 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33169100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Laser holmowy z wyposażeniem
1)Krótki opis
Laser holmowy z wyposażeniem-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.23 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33168100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Laser tulowy urologiczny z wyposażeniem
1)Krótki opis
Laser tulowy urologiczny z wyposażeniem-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.24 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33169100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Loża laminarna
1)Krótki opis
Loża laminarna-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.25 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Łóżka szpitalne rehabilitacyjne z wyposażeniem
1)Krótki opis
Łóżka szpitalne rehabilitacyjne z wyposażeniem-16szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.26 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33192120 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Łóżka szpitalne z wyposażeniem
1)Krótki opis
Łóżka szpitalne z wyposażeniem-11szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.27 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33192120 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 28 Nazwa: Mikrotom histopatologiczny
1)Krótki opis
Mikrotom histopatologiczny-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.28 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33190000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 29 Nazwa: Morcelator gruczolaka stercza w pęcherzu moczowym
1)Krótki opis
Morcelator gruczolaka stercza w pęcherzu moczowym-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.29 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33162100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 30 Nazwa: Noktometr
1)Krótki opis
Noktometr-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.30 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33122000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 31 Nazwa: Pompa artroskopowa
1)Krótki opis
Pompa artroskopowa-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.31- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33162100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 32 Nazwa: Resektoskop laserowy
1)Krótki opis
Resektoskop laserowy-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.32- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33168000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 33 Nazwa: Strzykawka automatyczna dwutorowa
1)Krótki opis
Strzykawka automatyczna dwutorowa-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.33- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33194110 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 34 Nazwa: System ogrzewania pacjenta na sali operacyjnej
1)Krótki opis
System ogrzewania pacjenta na sali operacyjnej-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.34- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33162100 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 35 Nazwa: Szyna CPM
1)Krótki opis
Szyna CPM-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.35- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33154000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 36 Nazwa: UGUL rehabilitacyjny
1)Krótki opis
UGUL rehabilitacyjny-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.36 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33154000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 37 Nazwa: Urządzenie do mechanoterapii
1)Krótki opis
Urządzenie do mechanoterapii-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.37- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33154000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 38 Nazwa: Urządzenie do podciśnieniowego wspomagania gojenia ran
1)Krótki opis
Urządzenie do podciśnieniowego wspomagania gojenia ran-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.38- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33141110 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 39 Nazwa: Wanna do hydromasażu i masażu podwodnego
1)Krótki opis
Wanna do hydromasażu i masażu podwodnego-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.39- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33155000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 40 Nazwa: Zestaw do prostatektomii radykalnej
1)Krótki opis
Zestaw do prostatektomii radykalnej-1szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.40- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. - Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33169000 3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium:
część ASORTYMENT Kwota WADIUM w PLN 1 Aparat do EKG 650 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych) 2 Aparat do elektroterapii dwukanałowy 250zł(słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) 3 Aparat do EMG 2 500zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 4 Aparat do laseroterapii 700zł (słownie: siedemset złotych) 5 Aparat do masażu uciskowego 12 komorowy 400 zł (słownie: czterysta złotych) 6 Aparat do pomiaru soczewek wewnątrz gałkowych 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) 7 Aparat do terapii podciśnieniowej 300zł (słownie: trzysta złotych) 8 Aparat do terapii polem magnetycznym niskiej częstotliwości 350 zł (słownie trzysta pięćdziesiąt złotych) 9 Aparat do terapii ultradźwiękowej 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) 10 Aparat RTG z systemem radiografii pośredniej 19 000 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych) 11 Aparat USG ,,Ślepy Doppler" 1 500zł (słownie jeden tysiąc pięćset złotych) 12 Atlas do ćwiczeń 2 stanowiskowy 350 zł (słownie trzysta pięćdziesiąt złotych) 13 Bieżnia do próby wysiłkowej 1 450zł (słownie: jeden tysiąc czterysta pięćdziesiąt złotych) 14 Cykloergometr do próby wysiłkowej z zapisem EKG 800zł (słownie: osiemset złotych) 15 Cystoskop operacyjny 2 000zł (słownie dwa tysiące złotych) 16 Defibrylator 3 600 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych) 17 Diatermia elektrochirurgiczna z przystawką argonową. 4 000zł (słownie cztery tysiące złotych) 18 Kolumna do ćwiczeń oporowych 240zł (słownie: dwieście czterdzieści złotych) 19 Lampa dermatologiczna 400zł (słownie: czterysta złotych) 20 Lampa naczołowa operacyjna z lunetą 600zł (słownie: sześćset złotych) 21 Laparoskop z osprzętem do zabiegów małoinwazyjnych 8 300zł (słownie: osiem tysięcy trzysta złotych) 22 Laser CO2 1 600zł (słownie jeden tysiąc sześćset złotych) 23 Laser holmowy z wyposażeniem 2 200zł (słownie dwa tysiące dwieście złotych) 24 Laser tulowy urologiczny z wyposażeniem 9 500zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych) 25 Loża laminarna 1 200zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) 26 Łóżka szpitalne rehabilitacyjne z wyposażeniem 3 500zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych) 27 Łóżka szpitalne z wyposażeniem 1 500zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 28 Mikrotom histopatologiczny 900zł (słownie: dziewięćset złotych) 29 Morcelator gruczolaka stercza w pęcherzu moczowym 1 600zł (słownie jeden tysiąc sześćset złotych) 30 Noktometr 1 000zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 31 Pompa artroskopowa 1 100zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych) 32 Resektoskop laserowy 1 300zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) 33 Strzykawka automatyczna dwutorowa 3 800zł (słownie trzy tysiące osiemset złotych) 34 System ogrzewania pacjenta na sali operacyjnej 1 300zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) 35 Szyna CPM 550zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) 36 UGUL rehabilitacyjny 250zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) 37 Urządzenie do mechanoterapii 500zł (słownie : pięćset złotych) 38 Urządzenie do podciśnieniowego wspomagania gojenia ran 400zł (słownie: czterysta złotych) 39 Wanna do hydromasażu i masażu podwodnego 1 500zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 40 Zestaw do prostatektomii radykalnej 800zł (słownie: osiemset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
2. Łączne wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym i uwzględnia wszelkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu umowy, które obejmuje w szczególności: 1) wartość przedmiotu umowy, 2) koszty pakowania, transportu, 3) koszty ubezpieczenia do dnia przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji, 4) koszty zainstalowania i uruchomienia, 5) koszty szkolenia pracowników personelu medycznego i technicznego Zamawiającego, 6) wszelkie koszty opłat pośrednich cła, opłaty i opłaty i należności celne, inne podatki, 7) koszty serwisu w okresie gwarancji, w tym przeglądy techniczne, konserwacje, naprawy. 3. Wykonawca zobowiązuje się wystawić fakturę VAT na kwotę wymienioną w ust. 1 po podpisaniu przez strony protokołów, o których mowa w § 2 ust. 4 i 6. 4. W razie zmiany wysokości obowiązujących stawek VAT dotyczących przedmiotu umowy, w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty wynagrodzenia uwzględniającego aktualną (zmienioną) wysokość stawek podatku VAT. 5. Faktura wystawiona przez Wykonawcę winna spełniać wymogi określone przepisami prawa, a ponadto zawierać wykaz dostarczonych urządzeń (nazewnictwo i ilość zgodne z rozdz. I ust. 1 SIWZ dla danej części), a także powinna zawierać adnotację, że dostawa jest zgodna z zawartą umową (podać numer umowy). 6. Zapłata za dostarczony przedmiot umowy, zgodnie z wystawioną fakturą, nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 30 dni od dnia odbioru faktury przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. W przypadku złożenia przez Zamawiającego reklamacji, o której mowa w §2 ust.8, termin płatności faktury określonej w ust. 7, liczony jest od daty ponownego dostarczenia przedmiotu umowy wolnego od wad. 8. Za datę zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 9. Zamawiający oświadcza, iż jest płatnikiem podatku VAT zarejestrowanym pod numerem NIP 712-241-08-20 i upoważnia Wykonawcę do wystawienia faktur VAT bez swojego podpisu. 10. Wykonawca nie może bez pisemnej zgody Zamawiającego przelać przysługującej wierzytelności pieniężnej wynikającej z niniejszej umowy, jak również należności ubocznych tejże wierzytelności na rzecz osoby trzeciej. 11. W przypadku zwłoki w terminie płatności Wykonawca może dochodzić jedynie odsetek ustawowych. III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
WYKONAWCY MOGĄ WSPÓLNIE UBIEGAĆ SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W odniesieniu do wymagań postawionych wobec Wykonawcy, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, iż: a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
wykazania się co najmniej 1 dostawą wykonaną z należyta starannością, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP/PN/16/2014
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 9.6.2014 - 10:00
Dokumenty odpłatne: nie IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
9.6.2014 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 9.6.2014 - 10:10
Miejscowość: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 12. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nieSekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30.4.2014
|