01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Zakończone 1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2013-2014” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie
1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2013-2014” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie PDF Drukuj Email
04/05/2013 S87 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

PL-Lublin: Urządzenia medyczne

2013/S 087-147801

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
Al. Racławickie 23
Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska
20-049 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 817183203
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Faks: +48 817183203

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.1wszk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2013-2014” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Lublin.

Kod NUTS PL314

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2013-2014” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie:
część ASORTYMENT CPV
1 Aparat do ph metrii CPV 33124110-9;
2 Aparat do pomiaru soczewek wewnątrz gałkowych. CPV 33122000-1;
3 Aparat do roto ablacji z ukompletowaniem CPV 33169000-2;
4 Bieżnia do próby wysiłkowej CPV 33190000-8;
5 Bieżnia rehabilitacyjna CPV 33155000-1;
6 Densytometr cyfrowy CPV 33111660-5;
7 Dermatoskop CPV 33121000-4;
8 Ergometr CPV 33155000-1;
9 Histeroskop zabiegowy z wyposażeniem CPV 33162100-4;
10 Kolumna stołu chirurgicznego CPV 33162100-4;
11 Laser do udrażniania kanałów łzowych CPV 33122000-1;
12 Laser urologiczny z wyposażeniem CPV 33169100-3;
13 Loża laminarna do cytostatyków CPV 33190000-8;
14 Orbitrek rehabilitacyjny CPV 33155000-1;
15 Pompa infuzyjna CPV 33194110-0;
16 Procesor histopatologiczny z wyposażeniem CPV 33190000-8;
17 Rektoskop operacyjny z wyposażeniem CPV 33169000-2;
18 Respirator stacjonarny CPV 33180000-5;
19 Strzykawka automatyczna dwutorowa CPV 33194110-0;
20 System monitorowania pacjenta mobilny holter CPV 33123210-3;
21 Ultrasonograf wewnątrznaczyniowy z wyposażeniem IVUS CPV 33112000-8;
22 Urządzenie do suchej dekontaminacji pomieszczeń CPV 33191100-6;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – 1.22 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia i wszystkie elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2013), po zainstalowaniu (dostawie) gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych.
5. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi Europejskiej Dyrektywy 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie
z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ.U. nr 107
z 2010r. poz. 679)
6. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres min. 36 m-cy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni bezpłatne przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy serwisowej – pogwarancyjnej na warunkach nie gorszych niż wynikające z oferty. Bezpłatny dostęp do kodów serwisowych urządzenia po okresie gwarancji na życzenie zamawiającego.
9. Miejsce dostawy i instalacji: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie,
Al. Racławickie 23.
9. Bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, dla personelu medycznego oraz technicznego. Przeprowadzenie szkolenia należy potwierdzić protokołem z podaniem zakresu szkolenia, ilości godzin, datą i podpisem osób uczestniczących w szkoleniu.
Wykonawca zapewnia wszelkie materiały w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia sprzętu, jego sprawdzenia oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników zamawiającego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – 1.22 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 253 703,70 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Aparat do ph metrii
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33124110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 2 Nazwa: Aparat do pomiaru soczewek wewnątrz gałkowych

1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.2 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33122000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 3 Nazwa: Aparat do roto ablacji z ukompletowaniem

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.3 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33169000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 4 Nazwa: Bieżnia do próby wysiłkowej

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.4 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33190000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 5 Nazwa: Bieżnia rehabilitacyjna

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.5 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33155000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 6 Nazwa: Densytometr cyfrowy

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.6 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33111660

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 7 Nazwa: dermatoskop

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.7 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33121000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 8 Nazwa: Ergometr

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.8 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33155000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 9 Nazwa: Histeroskop zabiegowy z wyposażeniem

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.9 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33162100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 10 Nazwa: Kolumna stołu chirurgicznego

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.10 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33162200

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 11 Nazwa: Laser do udrażniania kanałów łzowych

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.11 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33122000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 12 Nazwa: Laser urologiczny z wyposażeniem

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.12 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33169100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 13 Nazwa: Loża laminarna do cytostatyków

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.13 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33190000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 14 Nazwa: Orbitrek rehabilitacyjny

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 4 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33155000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 15 Nazwa: Pompa infuzyjna

1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.15 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33194110

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Procesor histopatologiczny z wyposażeniem
1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.16 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33190000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Rektoskop operacyjny z wyposażeniem
1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.17 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33169000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Respirator stacjonarny
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.18 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33180000

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Strzykawka automatyczna dwutorowa
1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 9- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33194110, 33194120

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: System monitorowania pacjenta mobilny holter
1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.20 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33123210

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Ultrasonograf wewnątrznaczyniowy z wyposażeniem IVUS
1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.21 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33111200

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Urządzenie do suchej dekontaminacji pomieszczeń
1)Krótki opis
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.22 - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33191100

3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium:
część ASORTYMENT Kwota wadium w PLN
1 Aparat do ph metrii 4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych)
2 Aparat do pomiaru soczewek wewnątrz gałkowych. 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych)
3 Aparat do roto ablacji z ukompletowaniem 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
4 Bieżnia do próby wysiłkowej 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
5 Bieżnia rehabilitacyjna 400,00 zł (słownie: czterysta złotych)
6 Densytometr cyfrowy 9 400,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych)
7 Dermatoskop 100,00 zł (słownie: sto złotych)
8 Ergometr 500,00 zł (słownie: pięćset złotych)
9 Histeroskop zabiegowy z wyposażeniem 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych)
10 Kolumna stołu chirurgicznego 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
11 Laser do udrażniania kanałów łzowych 600,00 zł (słownie: sześćset złotych)
12 Laser urologiczny z wyposażeniem 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
13 Loża laminarna do cytostatyków 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)
14 Orbitrek rehabilitacyjny 300,00 zł (słownie: trzysta złotych)
15 Pompa infuzyjna 300,00 zł (słownie: trzysta złotych)
16 Procesor histopatologiczny z wyposażeniem 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
17 Rektoskop operacyjny z wyposażeniem 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)
18 Respirator stacjonarny 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
19 Strzykawka automatyczna dwutorowa 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych)
20 System monitorowania pacjenta mobilny holter 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
21 Ultrasonograf wewnątrznaczyniowy z wyposażeniem IVUS 11 800,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy osiemset złotych)
22 Urządzenie do suchej dekontaminacji pomieszczeń 7 700,00 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
-1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ Lublin, konto nr: 18 1240 5497 1111 0010 2631 6452 Bank PeKaO SA.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
1. Cena podana w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj.: wartości wszystkich urządzeń-elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, koszt dostawy i rozładunku, instalacji, uruchomienia, szkolenia pracowników zamawiającego oraz koszty związane z przeglądami i naprawami w okresie udzielonej gwarancji, w tym koszt użytych materiałów .
2. Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto (z podatkiem od towarów i usług – VAT), wyrażając jej wartość cyframi i słownie.
3. Cena podana w ofercie powinna być z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Do porównania złożonych ofert, Zamawiający weźmie pod uwagę cenę brutto podaną
w ofercie.
5. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą: Zamawiający rozliczał będzie przedmiot umowy w PLN.
Zapłata za dostarczony przedmiot umowy, zgodnie z wystawioną fakturą, nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 30 dni od dnia odbioru faktury przez Zamawiającego.
W przypadku wzrostu stawki podatku VAT, cena brutto przedmiotu umowy pozostaje na niezmienionym poziomie, a przy obniżki stawki podatku VAT cena brutto przedmiotu umowy ulega obniżeniu proporcjonalnie do zmiany podatku VAT przy niezmienionej cenie netto.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymagana jest solidarna odpowiedzialność Wykonawców
III.1.4)Inne szczególne warunki
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
wykazania się co najmniej 1 dostawą wykonaną z należyta starannością, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Dokumenty potwierdzające, że dostawy przedstawione w w/w wykazie, zostały wykonane należycie
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP/PN/17/2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 11.6.2013 - 10:00
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
11.6.2013 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 11.6.2013 - 10:10

Miejscowość:

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 12.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Urząd Zamówień Publicznych - Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30.4.2013
Załączniki
Download this file (SIWZ + Załączniki.rar)SIWZ + Załączniki.rar[ ]250 Kb06.05.2013 13:21
Download this file (wyjaśnienia i  zmiana SIWZ.rar)wyjaśnienia i zmiana SIWZ.rar[ ]24 Kb17.05.2013 12:36
Download this file (2 wyjaśnienia treści SIWZ.part1.rar)2 wyjaśnienia treści SIWZ.part1.rar[ ]1423 Kb05.06.2013 11:40
Download this file (2 wyjaśnienia treści SIWZ.part2.rar)2 wyjaśnienia treści SIWZ.part2.rar[ ]1423 Kb05.06.2013 11:51
Download this file (2 wyjaśnienia treści SIWZ.part3.rar)2 wyjaśnienia treści SIWZ.part3.rar[ ]1423 Kb05.06.2013 11:51
Download this file (2 wyjaśnienia treści SIWZ.part4.rar)2 wyjaśnienia treści SIWZ.part4.rar[ ]1423 Kb05.06.2013 11:51
Download this file (2 wyjaśnienia treści SIWZ.part5.rar)2 wyjaśnienia treści SIWZ.part5.rar[ ]1423 Kb05.06.2013 11:52
Download this file (2 wyjaśnienia treści SIWZ.part6.rar)2 wyjaśnienia treści SIWZ.part6.rar[ ]763 Kb05.06.2013 11:52
Download this file (informacja z otwarcia ofert.doc)informacja z otwarcia ofert.doc[ ]155 Kb11.06.2013 14:58
Download this file (rozstrzygnięcie na stronę.doc)rozstrzygnięcie na stronę.doc[ ]71 Kb04.07.2013 14:01