01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Zakończone Dostawa wyposażenia w ramach zadania p.n. „Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów
Dostawa wyposażenia w ramach zadania p.n. „Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów PDF Drukuj Email

Lublin: Dostawa wyposażenia w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów
Numer ogłoszenia: 429052 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów. część ASORTYMENT CPV 1 Sprzęt do sali ćwiczeń fizycznych CPV 37.44.00.00-4 2 Urządzenia chłodzące CPV 39.71.70.00-1 3 Urządzenia do sanitarnego zabezpieczenia pomieszczeń CPV 39.83.17.00-3 4 Urządzenie do utrzymania czystości CPV 39.22.43.00-1 5 Urządzenia sprzątające CPV 39.71.34.00-7 6 Rolety okienne CPV 39.51.54.00-9 7 Wyroby tekstylne CPV 39.51.51.00-6 39.51.20.00-2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.1 -1.7.- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia i wszystkie elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012), po wykonaniu dostawy gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 4. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż określony w opisie przedmiotu zamówienia, począwszy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni bezpłatne przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis, (jeśli dotyczy). 7. Miejsce dostawy i montażu: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9 8. Bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, dla personelu medycznego oraz technicznego. Przeprowadzenie szkolenia należy potwierdzić protokołem z podaniem zakresu szkolenia, ilości godzin, datą i podpisem osób uczestniczących w szkoleniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7, 39.70.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    ) Dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie RP. 2) charakterystyka techniczna i użytkowa, parametry techniczne oferowanego wyposażenia np. w formie prospektów, katalogów, ulotek - nie zawierające informacji sprzecznych niż podane przy wypełnieniu tabel parametrów minimalnych dla tego asortymentu - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 3) Próbki oferowanych wyrobów (dotyczy części nr 6 i 7), w ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia, w celu dokonania prób użytkowych oraz do sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opis przedmiotu zamówienia - sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ (załącznik nr 1) oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, przy niezmienionym wyrobie; 4) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy wyłącznie z powodu przyczyn niezależnych od Wykonawcy, niemożliwy do przewidzenia w dniu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku pisemnie udokumentować powód przedłużenia terminu realizacji i uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2012 godzina 10:00, miejsce: - 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do sali ćwiczeń fizycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia chłodzące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.2- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia do sanitarnego zabezpieczenia pomieszczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.3- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie do utrzymania czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.4- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Urządzenia sprzątające.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.5.- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rolety okienne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.6.- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyroby tekstylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.7.- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.51.00-6, 39.51.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki
Download this file (siwz + załączniki.rar)siwz + załączniki.rar[ ]344 Kb31.10.2012 14:59
Download this file (wyjaśnienia treści SIWZ.doc)wyjaśnienia treści SIWZ.doc[ ]63 Kb06.11.2012 08:19
Download this file (2 wyjaśnienia treści SIWZ.doc)2 wyjaśnienia treści SIWZ.doc[ ]22 Kb06.11.2012 12:28
Download this file (informacja z otwarcia ofert.doc)informacja z otwarcia ofert.doc[ ]77 Kb08.11.2012 13:29
Download this file (rozstrzygnięcie na stronę.doc)rozstrzygnięcie na stronę.doc[ ]144 Kb16.11.2012 13:27