01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Zakończone Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie
Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie PDF Drukuj Email

 

PL-Lublin: Urządzenia medyczne

 

2012/S 141-235675

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
Al. Racławickie 23
Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska
20-049 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 817183203
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ?subject=TED"> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Faks: +48 817183203

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.1szw.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Podmiot prawa publicznego

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Zdrowie

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

 

II.1)Opis

 

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

 

1. Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie

 

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

 

Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Lublin.

 

Kod NUTS PL314

 

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

 

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

 

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

 

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

 

1. Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie:
Część nr 1 - Pompa do kontrapulsacji.
Część nr 2 - Stół do pobierania preparatów.
Część nr 3 - Szafa na preparaty formalinowe.
Część nr 4 - Zestaw do badań holterowskich.
Część nr 5 - Aparat do krioterapii miejscowej.
Część nr 6 - Urządzenie do suchego hydromasażu.
Część nr 7 - Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej.
Część nr 8 - Zestaw do elektroterapii.
Część nr 9 - Zestaw do fango.
Część nr 10 - Zestaw do hydromasażu.
Część nr 11 - Zestaw do laseroterapii.
Część nr 12 - Zestaw do magnetoterapii.
Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa.
Część nr 14 - Zestaw do terapii manualnej.
4. Przedmiot zamówienia i wszystkie elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012), po zainstalowaniu (dostawie) gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych.
5. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi Europejskiej Dyrektywy 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ.U. nr 107 z 2010r. poz. 679)
6. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań.
8. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres min. 36 m-cy w części nr 1-3, 5-14 oraz min. 24 m-ce w części nr 4 od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni bezpłatne przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy serwisowej – pogwarancyjnej na warunkach nie gorszych niż wynikające z oferty. Bezpłatny dostęp do kodów serwisowych urządzenia po okresie gwarancji na życzenie zamawiającego.
9. Miejsce dostawy i instalacji: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie,
10. Bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, dla personelu medycznego oraz technicznego. Przeprowadzenie szkolenia należy potwierdzić protokołem z podaniem zakresu szkolenia, ilości godzin, datą i podpisem osób uczestniczących w szkoleniu.
Wykonawca zapewnia wszelkie materiały w tym zestawy startowe niezbędne do uruchomienia sprzętu, jego sprawdzenia oraz przeprowadzenia szkolenia pracowników zamawiającego.

 

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000

 

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

 

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

 

II.1.8)Części

 

To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

 

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

 

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

 

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

 

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

 

Część nr 1 - Pompa do kontrapulsacji.
Część nr 2 - Stół do pobierania preparatów.
Część nr 3 - Szafa na preparaty formalinowe.
Część nr 4 - Zestaw do badań holterowskich.
Część nr 5 - Aparat do krioterapii miejscowej.
Część nr 6 - Urządzenie do suchego hydromasażu.
Część nr 7 - Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej.
Część nr 8 - Zestaw do elektroterapii.
Część nr 9 - Zestaw do fango.
Część nr 10 - Zestaw do hydromasażu.
Część nr 11 - Zestaw do laseroterapii.
Część nr 12 - Zestaw do magnetoterapii.
Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa.
Część nr 14 - Zestaw do terapii manualnej.
Szacunkowa wartość bez VAT: 832 037,00 PLN

 

II.2.2)Informacje o opcjach

 

Opcje: nie

 

II.2.3)Informacje o wznowieniach

 

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

 

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

Informacje o częściach zamówienia

 

Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 – Pompa do kontrapulsacji

 

1)Krótki opis

 

Część nr 1 – Pompa do kontrapulsacji - szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.1 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33182000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 1 – Pompa do kontrapulsacji - szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.1 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2 – Stół do pobierania preparatów

 

1)Krótki opis

 

Część nr 2 – Stół do pobierania preparatów - szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.2 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33192200

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 2 – Stół do pobierania preparatów - szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.2 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3 – Szafa na preparaty formalinowe

 

1)Krótki opis

 

Część nr 3 – Szafa na preparaty formalinowe – szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.3 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33190000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 3 – Szafa na preparaty formalinowe – szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.3 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4 – Zestaw do badań holterowskich

 

1)Krótki opis

 

Część nr 4 – Zestaw do badań holterowskich – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.4 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33123210

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 4 – Zestaw do badań holterowskich – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.4 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 5 Nazwa: Część nr 5 – Aparat do krioterapii miejscowej

 

1)Krótki opis

 

Część nr 5 – Aparat do krioterapii miejscowej – szt. 2.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.5 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33165000

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 5 – Aparat do krioterapii miejscowej – szt. 2.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.5 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 6 Nazwa: Część nr 6 – Urządzenie do suchego hydromasażu

 

1)Krótki opis

 

Część nr 6 – Urządzenie do suchego hydromasażu – szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.6 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33154000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 6 – Urządzenie do suchego hydromasażu – szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.6 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 7 Nazwa: Część nr 7 – Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej

 

1)Krótki opis

 

Część nr 7 – Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej – szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.7 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33154000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 7 – Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej – szt. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.7 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 8 Nazwa: Część nr 8 – Zestaw do elektroterapii

 

1)Krótki opis

 

Część nr 8 – Zestaw do elektroterapii – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.8 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33158200

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 8 – Zestaw do elektroterapii – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.8 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 9 Nazwa: Część nr 9 – Zestaw do fango

 

1)Krótki opis

 

Część nr 9 – Zestaw do fango - kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.9 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33155000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 9 – Zestaw do fango - kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.9 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 10 Nazwa: Część nr 10 – Zestaw do hydromasażu

 

1)Krótki opis

 

Część nr 10 – Zestaw do hydromasażu – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.10 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33154000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 10 – Zestaw do hydromasażu – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.10 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 11 Nazwa: Część nr 11- Zestaw do leseroterapii

 

1)Krótki opis

 

Część nr 11- Zestaw do leseroterapii – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.11 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33128000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 11- Zestaw do leseroterapii – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.11 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 12 Nazwa: Część nr 12 – Zestaw do magnetoterapii

 

1)Krótki opis

 

Część nr 12 – Zestaw do magnetoterapii – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.12 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33158000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 12 – Zestaw do magnetoterapii – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.12 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 13 Nazwa: Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa

 

1)Krótki opis

 

Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.13 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33165000

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.13 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Część nr: 14 Nazwa: Część nr 14 – Zestaw do terapii manualnej

 

1)Krótki opis

 

Część nr 14 – Zestaw do terapii manualnej – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.14 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

33100000, 33192200

 

3)Wielkość lub zakres

 

Część nr 14 – Zestaw do terapii manualnej – kpl. 1.
· Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.14 - opisu przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
· Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

 

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

 

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

 

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

 

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

 

 

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

 

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

 

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium:
Część nr 1 - Pompa do kontrapulsacji 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych).
Część nr 2 - Stół do pobierania preparatów 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych).
Część nr 3 - Szafa na preparaty formalinowe 320,00 PLN (słownie: trzysta dwadzieścia złotych).
Część nr 4 - Zestaw do badań holterowskich 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
Część nr 5 - Aparat do krioterapii miejscowej 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych).
Część nr 6 - Urządzenie do suchego hydromasażu 1 280,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście osiemdziesiąt złotych).
Część nr 7 - Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej 900,00 PLN (słownie: dziewięćset złotych).
Część nr 8 - Zestaw do elektroterapii 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
Część nr 9 - Zestaw do fango 760,00 PLN (słownie: siedemset sześćdziesiąt złotych).
Część nr 10 - Zestaw do hydromasażu 3 840,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset czterdzieści złotych).
Część nr 11 - Zestaw do laseroterapii 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).
Część nr 12 - Zestaw do magnetoterapii 960,00 PLN (słownie: dziewięćset sześćdziesiąt złotych).
Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych).
Część nr 14 - Zestaw do terapii manualnej 1 060,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćdziesiąt złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
— pieniądzu,
— poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
— gwarancjach bankowych,
— gwarancjach ubezpieczeniowych,
— poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia.
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

 

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

 

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

 

III.1.4)Inne szczególne warunki

 

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

 

III.2)Warunki udziału

 

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

 

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

 

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

 

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Opłacona polisa ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

 

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

 

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykazania się co najmniej 1 dostawą wykonaną z należyta starannością, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykaz dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; przedstawiający wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
Dokumenty potwierdzające, że dostawy przedstawione w w/w wykazie, zostały wykonane należycie.

 

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

 

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

 

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

 

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

 

Sekcja IV: Procedura

 

IV.1)Rodzaj procedury

 

IV.1.1)Rodzaj procedury

 

Otwarta

 

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

 

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

 

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

 

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

 

Najniższa cena

 

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

 

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

 

IV.3)Informacje administracyjne

 

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

 

ZP/PN/28/2012

 

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

 

nie

 

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

 

Dokumenty odpłatne: nie

 

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

 

29.8.2012 - 10:00

 

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

 

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

 

holenderski.

 

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

 

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

 

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

 

Data: 29.8.2012 - 10:10

 

Miejscowość:

 

Lublin.

 

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie

 

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

 

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

 

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

 

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

 

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

 

VI.3)Informacje dodatkowe

 

VI.4)Procedury odwoławcze

 

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

 

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ?subject=TED"> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.pl
Faks: +48 224587700

 

VI.4.2)Składanie odwołań

 

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z zapisami działu VI ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

 

Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ?subject=TED"> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587700

 

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

 

20.7.2012

Załączniki
Download this file (siwz + załączniki.rar)siwz + załączniki.rar[ ]378 Kb25.07.2012 20:27
Download this file (wyjaśnienia treści SIWZ.doc)wyjaśnienia treści SIWZ.doc[ ]111 Kb16.08.2012 11:11
Download this file (informacja z otwarcia ofert.doc)informacja z otwarcia ofert.doc[ ]100 Kb30.08.2012 13:25
Download this file (rozstrzygnięcie na stronę.doc)rozstrzygnięcie na stronę.doc[ ]141 Kb21.09.2012 13:17