01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Podlegające Ustawie ZP/PN/4/2016 - Dostawa kontrastów do TK, pasków do oznaczania glukozy oraz glukometrów, gąbek hemostatycznych
ZP/PN/4/2016 - Dostawa kontrastów do TK, pasków do oznaczania glukozy oraz glukometrów, gąbek hemostatycznych PDF Drukuj Email
poniedziałek, 01 lutego 2016 14:43

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.1wszk.pl


Lublin: Dostawa kontrastów do TK, pasków do oznaczania glukozy oraz glukometrów, gąbek hemostatycznych.
Numer ogłoszenia: 21916 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego:www.1wszk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontrastów do TK, pasków do oznaczania glukozy oraz glukometrów, gąbek hemostatycznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontrastów do TK, pasków do oznaczania glukozy oraz glukometrów, gąbek hemostatycznych. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 8 zadaniach: Zadanie nr 1 - Środki kontrastowe LOHEXOL Zadanie nr 2 - Środki kontrastowe IODIXANOL Zadanie nr 3 - Środki kontrastowe IOPROMIDE Zadanie nr 4 - Środki kontrastowe IOMEPROL Zadanie nr 5 - Paski testowe do oznaczania glukozy wraz z glukometrami Zadanie nr 6 - Dwuskładnikowa hemostatyczna gąbka lecznicza Zadanie nr 7 - Gąbka żelatynowa Zadanie nr 8 - Gąbka zawierająca siarczan gentamecyny..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5, 33.12.41.31-2, 33.14.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. oOcena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna za spełnienie warunku posiadanie wymaganej prawem aktualnej koncesji-zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego- składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia- zezwolenie na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot zamówienia - dot. zad. Nr 1-4 oraz 6 i 8.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. oOcena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. oOcena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. oOcena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia wraz z ofertą nw. dokumentów: 6.3. Oświadczenia Wykonawcy, iż oferowane produkty farmaceutyczne posiadają wymaganą rejestrację i aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem, okazywalne na każde wezwanie Zamawiającego. - dotyczy zadania nr 1-4,6,8. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 14 do SIWZ. 6.4. Oświadczenia, iż zaoferowane produkty farmaceutyczne posiadają ważną charakterystykę dla produktu leczniczego, okazywalną na każde wezwanie Zamawiającego. - dotyczy zadania nr 1-4,6,8. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 15 do SIWZ. 6.6. Dowód dopuszczenia przedmiotu zamówienia do obrotu na rynku krajowym, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 ( Dz.U. Nr 107 poz.679), certyfikat CE lub deklaracja zgodności potwierdzającej udział jednostki notyfikowanej w potwierdzeniu spełniania wymagań Dyrektywy 93-42-EEC - dotyczy zadania nr 5 i 7. 6.5.. Katalogi, prospekty, foldery ze zdjęciami lub materiały informacyjne lub inne formy opisu w języku polskim, potwierdzające spełnianie parametrów wymaganych przez Zamawiającego dla asortymentu z zad nr 5, jednakże nie sprzeczne z informacjami podanymi w załączniku nr 5 do SIWZ - dotyczy zadania nr 5 6.6. Instrukcję użytkowania w języku polskim potwierdzającą spełnianie parametrów granicznych w odniesieniu do zadania nr 5. 6.7. Próbka asortymentu określonego w zadaniu nr 5 w ilości : 1 glukometr oraz 1 opakowanie pasków diagnostycznych do oznaczania poziomu glukozy we krwi, dla potwierdzenia ich cech i spełniania parametrów granicznych. Próbki stanowią integralną część oferty oraz ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach nie podlegają zwrotowi. Próbki w oryginalnych opakowaniach handlowych należy dostarczyć do siedziby zamawiającego wraz z ofertą, podając na opakowaniu wzorów, dokładną nazwę i adres wykonawcy oraz nazwę przetargu, z dopiskiem próbki. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych próbek, a na opakowaniach handlowych zaznaczyć, której części zamówienia i pozycji dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. przekształceń, przejęć, itp.); 2) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3) zmiana stawki podatku VAT , zgodnie z zapisami § 6 ust 3 umowy; 4) brak produktów stanowiących przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - zastąpienie produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym, - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 5) zmiana nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, ilości opakowań przy niezmienionym produkcie; 6) zmiana ilości sztuk w opakowaniu - przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań, za zgodą zamawiającego;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2016 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Środki kontrastowe LOHEXOL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 1 - Środki kontrastowe LOHEXOL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.69.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. o1. Cena - 95
  2. o2. Termin płatności - 5



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Środki kontrastowe IODIXANOL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 2 - Środki kontrastowe IODIXANOL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.69.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. o1. Cena - 95
  2. o2. Termin płatności - 5



CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Środki kontrastowe IOPROMIDE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 3 - Środki kontrastowe IOPROMIDE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.69.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. o1. Cena - 95
  2. o2. Termin płatności - 5



CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Środki kontrastowe IOMEPROL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 4 - Środki kontrastowe IOMEPROL.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.69.60.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. o1. Cena - 95
  2. o2. Termin płatności - 5



CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Paski testowe do oznaczania glukozy wraz z glukometrami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 5 - Paski testowe do oznaczania glukozy wraz z glukometrami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.12.41.31-2, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. o1. Cena - 95
  2. o2. Termin płatności - 5



CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Dwuskładnikowa hemostatyczna gąbka lecznicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 6 - Dwuskładnikowa hemostatyczna gąbka lecznicza.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.12.41.31-2, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. o1. Cena - 95
  2. o2. Termin płatności - 5



CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Gąbka żelatynowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 7 - Gąbka żelatynowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.12.41.31-2, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. o1. Cena - 95
  2. o2. Termin płatności - 5



CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Gąbka zawierająca siarczan gentamecyny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 8 - Gąbka zawierająca siarczan gentamecyny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):33.12.41.31-2, 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania:Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  1. o1. Cena - 95
  2. o2. Termin płatności - 5
Załączniki
Download this file (SIWZ + załączniki.rar)SIWZ + załączniki.rar[ ]218 Kb01.02.2016 14:47
Download this file (Pytania i odpowiedzi.rar)Pytania i odpowiedzi.rar[ ]94 Kb05.02.2016 09:49
Download this file (Pytania i odpowiedzi cz.II.rar)Pytania i odpowiedzi cz.II.rar[ ]114 Kb05.02.2016 14:37
Download this file (Zawiadomienie o wyniku postępowania. Część I.doc)Zawiadomienie o wyniku postępowania. Część I.doc[ ]110 Kb15.02.2016 14:48
Download this file (Zawiadomienie o wyniku postępowania. Część II.doc)Zawiadomienie o wyniku postępowania. Część II.doc[ ]162 Kb19.02.2016 13:20