01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Podlegające Ustawie Dostawa środków dezynfekcyjnych - ZP.PN.38.2015
Dostawa środków dezynfekcyjnych - ZP.PN.38.2015 PDF Drukuj Email
czwartek, 19 listopada 2015 14:12

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.1wszk.pl ________________________________________ Lublin: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych Numer ogłoszenia: 312658 - 2015; data zamieszczenia: 19.11.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych: Część 1 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych oraz higieny ciała Część 2 - Preparaty do manualnego i mechanicznego mycia, dezynfekcji i pielęgnacji narzędzi oraz maszynowego przygotowania endoskopów w myjni - dezynfektorze INNOW E3 new Część 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych oraz powierzchni i wyposażenia pomieszczeń w placówkach służby zdrowia Część 4 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku, sprzęt medyczny oraz preparat czyszczący Część 5 - Preparaty do dezynfekcji higieny rąk. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; • inne dokumenty Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a)dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem biobójczym (dezynfekcja powierzchni, rąk) pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. Nr 175 poz. 1433 z późniejszymi zmianami) b)dla preparatów niebezpiecznych - karta charakterystyki substancji i preparatów niebezpiecznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11stycznia 2001 r. o substancjach chemicznych (Dz. U. Nr 11 poz. 84) c)dla przedmiotu zamówienia będącym wyrobem kosmetycznym (dla preparatów myjących i pielęgnujących do rąk) - potwierdzenie przekazania danych do krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach, z późniejszymi zmianami), lub potwierdzone wpisem do CPNP. d)dla przedmiotu zamówienia będącego wyrobem medycznym (dezynfekcja narzędzi, powierzchni, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 Nr 107, poz.679) e)dla przedmiotu zamówienia będącym produktem leczniczym (dezynfekcja rąk, skóry, błon śluzowych, ran) - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami), oraz Kart Charakterystyki Produktu Leczniczego (w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego w tym substancji czynnych) f)dokumenty potwierdzające możliwość zastosowania preparatów dezynfekcyjnych do przedmiotów i powierzchni kontaktujących się z żywnością g)karty charakterystyki zgodne z Rozporządzeniem WE nr 1907.2006 REACH z dnia 18 grudnia 2006 r. dla preparatów dezynfekcyjnych sklasyfikowanych jako produkt niebezpieczny -do oferty oraz dodatkowo z pierwszą dostawą. h)Próbki oferowanych preparatów w opakowaniu z etykietą handlową w celu dokonania prób użytkowych oraz do sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem. Wzory (próbki) w oryginalnych opakowaniach handlowych należy dostarczyć do siedziby zamawiającego wraz z ofertą, podając na opakowaniu wzorów, dokładną nazwę i adres wykonawcy oraz nazwę przetargu, z dopiskiem próbki. Wewnątrz opakowania należy umieścić dokładny spis załączonych próbek, a na opakowaniach handlowych zaznaczyć, której części zamówienia i pozycji dotyczą. i)Materiały informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia (w celu potwierdzenia żądanego spektrum działania oraz składu chemicznego w tym substancji czynnych): Ulotki, karty charakterystyki lub etykiety wyrobów. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Pełnomocnictwo - wystawione przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: • 1 - Cena - 85 • 2 - termin płatności - 15 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 14... IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2015 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych oraz higieny ciała. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Preparaty do dezynfekcji skóry, błon śluzowych oraz higieny ciała. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 85 o 2. termin płatności - 15 CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - Preparaty do manualnego i mechanicznego mycia, dezynfekcji i pielęgnacji narzędzi oraz maszynowego przygotowania endoskopów w myjni - dezynfektorze INNOW E3 new. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Preparaty do manualnego i mechanicznego mycia, dezynfekcji i pielęgnacji narzędzi oraz maszynowego przygotowania endoskopów w myjni - dezynfektorze INNOW E3 new. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 85 o 2. termin płatności - 15 CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych oraz powierzchni i wyposażenia pomieszczeń w placówkach służby zdrowia. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych oraz powierzchni i wyposażenia pomieszczeń w placówkach służby zdrowia. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 85 o 2. termin płatności - 15 CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku, sprzęt medyczny oraz preparat czyszczący. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku, sprzęt medyczny oraz preparat czyszczący. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 85 o 2. termin płatności - 15 CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 - Preparaty do dezynfekcji higieny rąk. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 - Preparaty do dezynfekcji higieny rąk. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12. • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: o 1. Cena - 85 o 2. termin płatności - 15

Załączniki
Download this file (SIWZ.rar)SIWZ.rar[ ]364 Kb19.11.2015 14:17
Download this file (zmiana ogłoszenia.doc)zmiana ogłoszenia.doc[ ]21 Kb25.11.2015 13:01
Download this file (wyjaśnienia SIWZ.rar)wyjaśnienia SIWZ.rar[ ]40 Kb27.11.2015 13:42
Download this file (2 wyjaśnienia treści SIWZ.doc)2 wyjaśnienia treści SIWZ.doc[ ]56 Kb30.11.2015 10:57
Download this file (informacja z otwarcia ofert.doc)informacja z otwarcia ofert.doc[ ]56 Kb02.12.2015 13:31
Download this file (rozstrzygnięcie na stronę.doc)rozstrzygnięcie na stronę.doc[ ]46 Kb23.12.2015 13:54