01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Podlegające Ustawie Dostawa jednorazowych wyrobów chirurgicznych
Dostawa jednorazowych wyrobów chirurgicznych PDF Drukuj Email
wtorek, 08 września 2015 13:43

Lublin: Dostawa jednorazowych wyrobów chirurgicznych
Numer ogłoszenia: 233740 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V     zamówienia publicznego
    zawarcia umowy ramowej
    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowych wyrobów chirurgicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów chirurgicznych: Część nr 1 - Narzędzia i staplery laparoskopowe Część nr 2 - Siatki chirurgiczne częściowo wchłaniane i narzędzia do fiksacji Część nr 3 - Szwy niewchłanialne Część nr 4 - Specjalistyczne systemy chirurgiczne Część nr 5 - Siatki chirurgiczne Część nr 6 - Siatki chirurgiczne częściowo wchłaniane Część nr 7 - Szwy wchłanialne Część nr 8 - Staplery.

II.1.5)
      przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.22-1, 33.10.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
    zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

    inne dokumenty

    Oferta wraz z Formularzem cenowym oddzielnie na każdą część winna być sporządzona według wzorów stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - wystawione przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1 - Cena - 85
    2 - Termin płatności - 15

IV.2.2)
      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. przekształceń, przejęć, itp.); 2) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3) zmiana stawki podatku VAT , zgodnie z zapisami § 7 ust 3 umowy; 4) brak produktów stanowiących przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - zastąpienie produktem o tym samym zastosowaniu, równoważnym, - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; 5) zmiana nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie; 6) zmiana ilości sztuk w opakowaniu - przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań, za zgodą zamawiającego; 7) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku niepełnej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowiązywania, przy zachowaniu jej wartości (nie dłużej niż o 90 dni).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2015 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia i staplery laparoskopowe.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 85
        2. Termin płatności - 15


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Siatki chirurgiczne częściowo wchłanialne i narzędzia do fiksacji.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 85
        2. Termin płatności - 15


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szwy niewchłanialne.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 85
        2. Termin płatności - 15


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalistyczne systemy chirurgiczne.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 85
        2. Termin płatności - 15


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Siatki chirurgiczne.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 85
        2. Termin płatności - 15


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Siatki chirurgiczne częściowo wchłanialne.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 85
        2. Termin płatności - 15


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szwy wchłanialne.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 85
        2. Termin płatności - 15


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Staplery.

    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawarty jest w załączniku do SIWZ.

    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
    3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

    4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
        1. Cena - 85
        2. Termin płatności - 15

Załączniki
Download this file (SIWZ+ załączniki.rar)SIWZ+ załączniki.rar[ ]348 Kb08.09.2015 13:46
Download this file (Zmiana SIWZ.doc)Zmiana SIWZ.doc[ ]30 Kb09.09.2015 12:50
Download this file (cz. 5 - Siatki chirurgiczne - po zmianie z dn.09.09.2015.xls)cz. 5 - Siatki chirurgiczne - po zmianie z dn.09.09.2015.xls[ ]53 Kb09.09.2015 12:50
Download this file (Pytania i odpowiedzi.doc)Pytania i odpowiedzi.doc[ ]84 Kb11.09.2015 13:43
Download this file (Pytania i odpowiedzi cz.2 - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT.doc)Pytania i odpowiedzi cz.2 - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT.doc[ ]39 Kb14.09.2015 12:10
Download this file (Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn.14.09.2015.doc)Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dn.14.09.2015.doc[ ]27 Kb14.09.2015 12:10
Download this file (SIWZ po zmianie z dn.14.09.2015.pdf)SIWZ po zmianie z dn.14.09.2015.pdf[ ]175 Kb14.09.2015 12:10
Download this file (Informacja z otwarcia ofert.doc)Informacja z otwarcia ofert.doc[ ]72 Kb28.09.2015 13:05
Download this file (Rozstrzygnięcie na stronę.docx)Rozstrzygnięcie na stronę.docx[ ]21 Kb15.10.2015 13:59