01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Podlegające Ustawie Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej PDF Drukuj Email
poniedziałek, 31 sierpnia 2015 10:01

29/08/2015    S167    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

    I.II.III.IV.VI.

Polska-Lublin: Urządzenia medyczne

2015/S 167-304438

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
Al. Racławickie 23
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych
Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska – kierownik
20-049 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 261183203
Faks: +48 261183203

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.1wszk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Lublin.

Kod NUTS PL314
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej: część ASORTYMENT CPV:
1 -Aparat do diagnostyki bezdechu -33157400-9
2 -Bronchofiberoskop -33168100-6
3 -Cystoskop zabiegowy -33125000-2
4 -Defibrylator dwufazowy -33172200-8
5 -IFR aparat do pomiaru rezerwy przepływu w krążeniu wieńcowym -33123210-3
6 -Kabina do fototerapii UVA/UVB -33158300-5
7 -Resektoskop z osprzętem -33168000-5
8 -Sterylizator plazmowy -33191100-6
9 -USG mobilne ( Przyłóżkowe) -33112200-0
10 -Zestaw do zabiegów artroskopowych nadgarstka i stawu skokowego- 33162200-5
Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – 1.10 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia wymaga Instalacji i uruchomienia dostarczanej aparatury i urządzeń oraz niezbędnych szkoleń w zakresie ich eksploatacji, obsługi
i konserwacji.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej: część ASORTYMENT CPV:
1 -Aparat do diagnostyki bezdechu -33157400-9
2 -Bronchofiberoskop -33168100-6
3 -Cystoskop zabiegowy -33125000-2
4 -Defibrylator dwufazowy -33172200-8
5 -IFR aparat do pomiaru rezerwy przepływu w krążeniu wieńcowym -33123210-3
6 -Kabina do fototerapii UVA/UVB -33158300-5
7 -Resektoskop z osprzętem -33168000-5
8 -Sterylizator plazmowy -33191100-6
9 -USG mobilne ( Przyłóżkowe) -33112200-0
10 -Zestaw do zabiegów artroskopowych nadgarstka i stawu skokowego- 33162200-5
Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – 1.10 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia wymaga Instalacji i uruchomienia dostarczanej aparatury i urządzeń oraz niezbędnych szkoleń w zakresie ich eksploatacji, obsługi
i konserwacji.
Szacunkowa wartość bez VAT: 935 185,19 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Aparat do diagnostyki bezdechu
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Bronchofiberoskop
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.2 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Cystoskop zabiegowy
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.3 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Defibrylator dwufazowy
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.4 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: IFR aparat do pomiaru rezerwy przepływu w krążeniu wieńcowym
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.5 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Kabina do fototerapii UVA/UVB
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.6 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Resektoskop z osprzętem
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.7 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Sterylizator plazmowy
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.8 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: USG mobilne ( Przyłóżkowe)
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.9 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Zestaw do zabiegów artroskopowych nadgarstka i stawu skokowego
1)Krótki opis
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.10 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000
3)Wielkość lub zakres
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium:
Część; Asortyment; Kwota Wadium w PLN:
1 -Aparat do diagnostyki bezdechu -2 700,00 Słownie: dwa tysiące trzysta zł 00/100
2 -Bronchofiberoskop -1 300,00 Słownie: tysiąc trzysta zł 00/100
3 -Cystoskop zabiegowy -1 300,00 Słownie: tysiąc trzysta zł 00/100
4 -Defibrylator dwufazowy -1 600,00 Słownie: tysiąc sześćset zł 00/100
5 -IFR aparat do pomiaru rezerwy przepływu w krążeniu wieńcowym -2 200,00 Słownie: dwa tysiące dwieście zł 00/100
6 -Kabina do fototerapii UVA/UVB -1 900,00 Słownie: tysiąc dziewięćset zł 00/100
7 -Resektoskop z osprzętem -1 300,00 Słownie: tysiąc trzysta zł 00/100
8 -Sterylizator plazmowy -5 500,00 Słownie: pięć tysięcy pięćset zł 00/100
9 -USG mobilne ( Przyłóżkowe) -8 300,00 Słownie: osiem tysięcy trzysta zł 00/100
10 -Zestaw do zabiegów artroskopowych nadgarstka i stawu skokowego -1 300,00 Słownie: tysiąc trzysta zł 00/100
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ Lublin, konto nr: 59 1130 1206 0028 9003 4420 0003 BGK. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1000 dnia 06-10-2015r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa
w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć
w formie oryginału w pok. nr 22, u Zamawiającego – 1 Wojskowy Szpital Kliniczny
z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44,
20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22, najpóźniej do godz. 1000 dnia 06-10-2015r.
5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe – na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego -1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, w terminie związania ofertą – zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 1 Wojskowemu Szpitalowi Klinicznemu z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zapłata wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wystawioną fakturą, nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 30 dni od dnia odbioru faktury przez Zamawiającego.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
VII. WYKONAWCY MOGĄ WSPÓLNIE UBIEGAĆ SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
1. W odniesieniu do wymagań postawionych wobec Wykonawcy, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum oddzielnie musi udokumentować,
iż:
a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2. W odniesieniu do przedsiębiorców działających na zasadach określonych w ustawie z dnia
15 września 2000r., Kodeks spółek handlowych (Dz.U. nr 94 poz. 1037 z 2000r., z późn. zm.), którzy wchodzą w skład konsorcjum, każdy z przedsiębiorców oddzielnie:
wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. nr 50 poz. 331 z 2007 r. z późniejszymi zmianami), albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.
1) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
2) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
3) Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące spółki cywilnej lub konsorcjum i pełnomocnika (lidera) upoważnionego do reprezentowania spółki cywilnej lub konsorcjum.
4) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymagana jest solidarna odpowiedzialność Wykonawców).
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykazania się co najmniej 1 dostawą wykonaną z należyta starannością, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
8. Wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; przedstawiający wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, / i lub innych środków trwałych będących wyrobem medycznym o wartości nie mniejszej niż 750 000,00 zł w przypadku składania oferty na wszystkie części, a w przypadku składania oferty na wybrane części w wysokości co najmniej dla części w zakresie której wykonawca przystępuje do postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- jako zał. nr 7.
Numer części -Dostawa o wartości w PLN
Części nr 1 -75 000,00
Część nr 2 -37 500,00
Część nr 3 -37 500,00
Część nr 4 -45 000,00
Część nr 5 -60 000,00
Część nr 6 -52 500,00
Część nr 7 -37 500,00
Część nr 8 -150 000,00
Część nr 9 -225 000,00
Część nr 10 -37 500,00
Dowody potwierdzające, że dostawy przedstawione w w/w wykazie, zostały wykonane należycie.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP/PN/28/2015
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 6.10.2015 - 10:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
6.10.2015 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 6.10.2015 - 10:10

Miejscowość:

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 14.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
26.8.2015

Załączniki
Download this file (SIWZ + załączniki.rar)SIWZ + załączniki.rar[ ]633 Kb31.08.2015 10:16
Download this file (Pytania i odpowiedzi.rar)Pytania i odpowiedzi.rar[ ]49 Kb29.09.2015 13:00
Download this file (Pytania i odpowiedzi z dn.30.09.2015.docx)Pytania i odpowiedzi z dn.30.09.2015.docx[ ]24 Kb30.09.2015 13:23
Download this file (Informacja z otwarcia ofert.doc)Informacja z otwarcia ofert.doc[ ]75 Kb07.10.2015 13:52
Download this file (Rozstrzygnięcie na stronę.docx)Rozstrzygnięcie na stronę.docx[ ]23 Kb26.10.2015 14:41