01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Podlegające Ustawie 1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej PDF Drukuj Email
środa, 17 czerwca 2015 10:11

17/06/2015    S115    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Polska-Lublin: Urządzenia medyczne

2015/S 115-208111

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
Al. Racławickie 23
Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska
20-049 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 261183203
E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Faks: +48 261183203

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.1wszk.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny w Lublinie
Al. Racławiackie 44
Punkt kontaktowy: Dział Zamówień Publicznych
Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska – kierownik
20-043 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 261183203
Faks: +48 261183203
Adres internetowy: http://www.1wszk.pl

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny w Lublinie
Al. Racławickie 44
Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska – kierownik
20-049 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 261183203
Faks: +48 261183203
Adres internetowy: http://www.1wszk.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny w Lublinie
Al. Racławickie 44
Osoba do kontaktów: Agnieszka Turska – kierownik
20-043 Lublin
POLSKA
Tel.: +48 261183203
Faks: +48 261183203
Adres internetowy: http://www.1wszk.pl

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Podmiot prawa publicznego

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Zdrowie

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Dostawa sprzętu i aparatury medycznej.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Lublin.

Kod NUTS PL314

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej: część ASORTYMENT CPV:
1. aparat do oznaczania węzłów wartowniczych 33162100-4;
2. aparat USG ECHO – kardiologiczne 33112100-9;
3. pantomograf 33111500-6;
4. system integracji obrazu Angiograf – USG IVUS 33197000-7;
2. oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 33100000-1 – urządzenia medyczne;
3. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1–1.4 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia wymaga Instalacji i uruchomienia dostarczanej aparatury i urządzeń oraz niezbędnych szkoleń w zakresie ich eksploatacji, obsługi i konserwacji.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

1. Dostawa sprzętu i aparatury medycznej:
Część; Asortyment; CPV:
1; Aparat do oznaczania węzłów wartowniczych; 33162100-4;
2; Aparat USG ECHO – kardiologiczne; 33112100-9;
3; Pantomograf; 33111500-6;
4; System integracji obrazu Angiograf – USG IVUS; 33197000-7.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1–1.4 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia wymaga Instalacji i uruchomienia dostarczanej aparatury i urządzeń oraz niezbędnych szkoleń w zakresie ich eksploatacji, obsługi i konserwacji.
Szacunkowa wartość bez VAT: 759 259,26 PLN

II.2.2)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.3)Informacje o wznowieniach

Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Aparat do oznaczania węzłów wartowniczych

1)Krótki opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.1 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33162100

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 2 Nazwa: Aparat USG ECHO – kardiologiczne

1)Krótki opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.2 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33112100

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 3 Nazwa: Pantomograf

1)Krótki opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.3 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33111500

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Część nr: 4 Nazwa: System integracji obrazu Angiograf – USG IVUS

1)Krótki opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne sprzętu i aparatury medycznej stanowiącej przedmiot zamówienia opisane są w załącznikach nr 1.4 – opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.

2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

33100000, 33197000

3)Wielkość lub zakres

4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia

w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)

5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium:
Część; Asortyment; Kwota Wadium w PLN:
1; Aparat do oznaczania węzłów wartowniczych; 2 700 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych)
2; Aparat USG ECHO – kardiologiczne; 13 000 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych)
3; Pantomograf; 2 700 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych)
4; System integracji obrazu Angigraf – USG IVUS 3 000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
— pieniądzu,
— poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
— gwarancjach bankowych,
— gwarancjach ubezpieczeniowych,
— poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ Lublin, konto nr: 59 1130 1206 0028 9003 4420 0003 BGK. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 10:00 23.7.2015. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego;
4. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 22, u Zamawiającego – 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22, najpóźniej do godz. 10:00 23.7.2015.
5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe – na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego -1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, w terminie związania ofertą – zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 1 Wojskowemu Szpitalowi Klinicznemu z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.
7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

Zapłata wynagrodzenia z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wystawioną fakturą, nastąpi przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 30 dni od dnia odbioru faktury przez Zamawiającego.

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

VII. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
1. W odniesieniu do wymagań postawionych wobec Wykonawcy, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, iż:
a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) posiada opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
2. W odniesieniu do przedsiębiorców działających na zasadach określonych w ustawie z 15.9.2000, Kodeks spółek handlowych (Dz.U. nr 94 poz. 1037 z 2000 r., z późn. zm.), którzy wchodzą w skład konsorcjum, każdy z przedsiębiorców oddzielnie: wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16.2.2007 o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 50 poz. 331 z 2007 r. z późniejszymi zmianami), albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.
1) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
2) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
3) Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące spółki cywilnej lub konsorcjum i pełnomocnika (lidera) upoważnionego do reprezentowania spółki cywilnej lub konsorcjum.
4) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający żądać będzie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymagana jest solidarna odpowiedzialność Wykonawców).

III.1.4)Inne szczególne warunki

Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 10. Opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykazania się co najmniej 1 dostawą wykonaną z należyta starannością, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykaz głównych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; przedstawiający wykonanie co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców – jako zał. nr 7.
Dowody potwierdzające, że dostawy przedstawione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone w specyfikacjach, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji lub w dokumencie opisowym

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

ZP/PN/20/2015

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 23.7.2015 - 10:00
Dokumenty odpłatne: nie

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

23.7.2015 - 10:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 23.7.2015 - 10:10

Miejscowość:

1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 14.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

VI.3)Informacje dodatkowe

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA

VI.4.2)Składanie odwołań

Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy prawo zamówień publicznych.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17A
02-676 Warszawa
POLSKA

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

12.6.2015

Załączniki
Download this file (SIWZ + Załączniki.rar)SIWZ + Załączniki.rar[ ]464 Kb17.06.2015 10:13
Download this file (wyjaśnienia treści SIWZ.doc)wyjaśnienia treści SIWZ.doc[ ]62 Kb13.07.2015 12:25
Download this file (informacja z otwarcia ofert.doc)informacja z otwarcia ofert.doc[ ]50 Kb23.07.2015 12:21
Download this file (rozstrzygnięcie na stronę.doc)rozstrzygnięcie na stronę.doc[ ]59 Kb24.08.2015 12:45