01 1WSzKzP logo podstawowe

Start ARCHIWUM Podlegające Ustawie Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej ścian budynku 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego w Lublinie, w części przypiwnicznej
Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej ścian budynku 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego w Lublinie, w części przypiwnicznej PDF Drukuj Email
środa, 28 maja 2014 13:12

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 


Lublin: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej ścian budynku 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego w Lublinie, w części przypiwnicznej.
Numer ogłoszenia: 114891 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1wszk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji pionowej ścian budynku 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego w Lublinie, w części przypiwnicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy inwestycji: ROBOTY BUDOWLANE Wykonanie prac osuszających i odgrzybiających na całej ścianie zewnętrznej i częściowo na wewnętrznych; Skucie zawilgoconych posadzek wraz z podłożem; Demontaż drzwi i powiększenie otworów drzwiowych nie normatywnych; Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej posadzek; Wykonanie nowych tynków wewnętrznych i okładzin ściennych, Wykonanie prac malarskich, Ułożenie wykładzin podłogowych w pomieszczeniach; Wybranie ziemi do fundamentów; Wyburzenie studzienek podokiennych; Wykonanie murów oporowych ; Demontaż okien i wykucie ścian dla powiększenia otworów okiennych~ 50 cm w dół; Wykonanie izolacji termicznej ścian ze styropianu ekstradowanego; Wykonanie nowych tynków i założenie izolacji wodoszczelnej pionowej i poziomej; Montaż nowych okien w powiększonych otworach; Ukształtowanie skarpy od strony południowo zachodniej dla wykonania fosy doświetlającej pomieszczenia; Wymiana częściowa i remont schodów wejściowych i murków przy ścianie południowej; Zasypanie ziemi i wykonanie opaski chodnikowej przy budynku Demontaż drzwi i powiększenie otworów drzwiowych nie normatywnych, oraz montaż drzwi przeciwpożarowych EI 30 w wyznaczonych pomieszczeniach; Montaż nowych stropów podwieszanych w korytarzach piwnic; INSTALACJE SANITARNE Instalacja c.o.; Instalacja ciepła technologicznego; Instalacje wentylacji; Instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji; Instalacja hydrantowa; Instalacja kanalizacji sanitarnej; Instalacja gazów medycznych; Roboty ogólnobudowlane i ziemne; INSTALACJE ELEKTRYCZNE Demontaż istniejącej instalacji; Zasilanie projektowanych rozdzielni; Korytka kablowe na korytarzach oddziałów; Montaż rozdzielni elektrycznych układu TN-S (obwody gwarantowane i niegwarantowane) piwnicy; Montaż opraw oświetleniowych wewnętrznych; Montaż osprzętu elektroinstalacyjnego; Okablowanie instalacji elektrycznej i informatycznej; Podpięcie okablowania strukturalnego do istniejącej szafy dystrybucyjnej ; Podpięcie okablowania telefonicznego do istniejącej szafki krosowej; Dostawa, montaż i uruchomienie systemu p.poż.; Zasilanie urządzeń branży wentylacyjnej i klimatyzacyjnej; System DSO; Badania i pomiary instalacji elektrycznej; przepusty przez strefy p.poż.; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ (oddzielny plik załącznika w formie PDF spakowany programem 7 - ZIP). UWAGA: Prace remontowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w czynnym obiekcie. Na Wykonawcy, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie spoczywa odpowiedzialność za zabezpieczenie miejsca realizacji robót przed ingerencją pracowników szpitala i użytkowników (pacjentów) czynnego obiektu, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca ma obowiązek utrzymania czystości, zabezpieczenie przed zapyleniem części użytkowanej, przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej na terenie realizacji robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót budowlanych do czasu zlikwidowania terenu budowy do wysokości wartości brutto kontraktu. Kopię opłaconej polisy należy przedłożyć przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 75 000,00 zł (słownie siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego -1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SP ZOZ Lublin, konto nr: 18 1240 5497 1111 0010 2631 6452 Bank PeKaO SA. Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1000 dnia 12-06-2014r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4.Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 28, w siedzibie Zamawiającego - 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28, najpóźniej do godz. 1000 dnia 12-06-2014 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego -1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty 1 Wojskowemu Szpitalowi Klinicznemu z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: Wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na postawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8.Wadium Wykonawcy, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. Wykaz najważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich (5) pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy robót budowlanych określonych w rozdz.VI ust. 2 pkt 2) SIWZ, tj.: co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z remontem, przebudową, rozbudową budynku w klasie PKOB 126 (Polska Klasyfikacja Obiektów Budowlanych) o podobnym zakresie rzeczowym i wartości nie niższej niż 50 % wartości brutto złożonej oferty. - jako zał. nr 5. 6. Dowody* dotyczące najważniejszych robót budowlanych, wykazanych w załączniku nr 5, określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane w zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone-jako zał. nr 6.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 7. Wykaz osób, (adekwatnie do warunku określonego w rozdz. VI ust. 2 pkt 3) SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru załączonego do SIWZ - jako zał. nr 7. 8. Oświadczenie, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - jako zał. nr 8.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9. Opłacona polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 mln zł.- jako zał. nr 9

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

10. Pełnomocnictwo wystawione przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy - jako zał. nr 10 11. Jeżeli Wykonawca - potwierdzając spełnianie warunków udziału w postępowaniu - będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - jako zał. nr 11 UWAGA: treść zobowiązania innego podmiotu powinna jednoznacznie określać: kto jest wykonawcą przyjmującym zasoby; zasoby czyli, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie; oraz w jaki sposób to zobowiązanie będzie wykonane, a także na jaki okres potencjał innego podmiotu zostanie udostępniony . 12. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty określone w rozdz. XVII ust. 2, 4 SIWZ dotyczące tego podmiotu w zakresie i na zasadach wymaganych dla wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1)w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi nowe terminy realizacji robót, przy czym termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót. 2)Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania robót w przypadku wystąpienia ograniczenia lub braku środków finansowych. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się pisemnie powiadomić Wykonawcę o tym fakcie, w celu uzgodnienia dalszego działania stron oraz korekty harmonogramu rzeczowo - finansowego. Wykonawca dokona odpowiedniej korekty harmonogramu rzeczowo - finansowego, dostosowując go do dysponowanej przez Zamawiającego wielkości środków finansowych w danym roku. Z tytułu przerwania robót Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, z wyłączeniem zmiany terminu wykonania robót. 3)realizacja robót w roku 2015 uwarunkowana będzie potwierdzeniem przez Zamawiającego posiadania środków finansowych; 4)w przypadku ograniczenia lub braku środków finansowych na realizację przedmiotu umowy w roku 2015 skutkujących wstrzymaniem lub zaniechaniem robót, realizacja umowy lub jej zakres wykonania, niezależnie od zmian w harmonogramie rzeczowo - finansowym, uzgadniane i ustalane będą w formie aneksu do umowy; 5)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany limitu finansowego stosownie do kwot określonych w Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych Resortu Obrony Narodowej oraz planie finansowym Zamawiającego. 6)wartość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może ulec zmianie w wyniku przyjęcia rzeczywistych obmiarów (na podstawie książki obmiarów) i wynikających stąd różnic w stosunku do kosztorysów ofertowych pod warunkiem, że wykazana zmiana obmiaru wynika z dokumentacji technicznej i jest w zakresie przedmiotu umowy (kosztorysu ofertowego) w tym przypadku zastosowane będą ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego dla danej pozycji. 7) w przypadku wystąpienia robót zamiennych z przyczyn technologicznych, których nie dało się przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać roboty zamienne za wynagrodzeniem - w miejsce wynagrodzenia wynikającego z kosztorysu ofertowego dla danej pozycji - z uwzględnieniem cen czynników cenotwórczych przyjętych w ofercie oraz cen materiałów zgodnie z cennikiem SEKOCENBUD lub cen urządzeń według faktury zakupu po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Wszelkie zmiany technologiczne winny mieć pisemną aprobatę Zamawiającego i wykonawcy dokumentacji projektowo - kosztorysowej. 8)w przypadku zmiany albo rezygnacji podmiotu, o którym mowa w rozdz. XIII. ust. 10 SIWZ, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 w/w ustawy. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przedmiotowego postępowania. 9)zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia siły wyższej (zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią, o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania, 10)zmiany terminu realizacji zamówienia związanej z potrzebą wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikłych w toku robót a warunkujących wykonanie całości zamówienia zgodnie z przepisami prawa, o czas niezbędny dla uzyskania stosownych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, 11)zmiany osób upoważnionych, jako przedstawicieli stron, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy, 12)zmiany Podwykonawcy - zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (przedłożenie projektu umowy, projektu jej zmiany, przekazanie potwierdzonej kopii). 13)wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót w ustalonym terminie, o czas realizacji wykopalisk i czas niezbędny do przygotowania dalszej realizacji robót, 14)realizacji robót zamiennych o czas niezbędny na przygotowanie i zrealizowanie tych robót, 15)udzielenia zamówienia dodatkowego na podstawie odrębnej umowy, którego wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego o okres realizacji robót dodatkowych, 16) zmianę terminu realizacji zamówienia ze względu na konieczność uzyskania decyzji organu, której nie przewidywano przy zawieraniu umowy o czas niezbędny do jej uzyskania, 17)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub przepisów resortowych MON - o czas opracowania dokumentacji zamiennej oraz zrealizowania koniecznych robót zamiennych lub dodatkowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

UWAGA:

SIWZ wraz z załącznikami zamieszczona w postaci oddzielnych plików w ilości 26 części. W celu zapoznania się z zawartością załączników, należy pobrać wszystkie części (26).

Załączniki
Access this URL (http://1wszk.pl/images/stories/zalaczniki/SIWZ_zalaczniki.zip)SIWZ_zalaczniki.zip[ ]47492 Kb29.05.2014 11:04
Download this file (wyjaśnienia treści SIWZ.docx)wyjaśnienia treści SIWZ.docx[ ]16 Kb09.06.2014 12:42
Download this file (zmiana SIWZ.doc)zmiana SIWZ.doc[ ]30 Kb10.06.2014 11:32
Download this file (informacja z otwarcia ofert.doc)informacja z otwarcia ofert.doc[ ]42 Kb12.06.2014 11:51
Download this file (rozstrzygnięcie na stronę.doc)rozstrzygnięcie na stronę.doc[ ]38 Kb04.07.2014 13:01