Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych |
![]() |
Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych: Część nr 1. Materiały biurowe. Część nr 2. Materiały eksploatacyjne. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonych formularzach cenowych na poszczególne części zamówienia. Dla przedmiotu zamówienia opisanego w części nr 2 - materiały eksploatacyjne, Zamawiający dla oznaczonych pozycji wymaga oryginalnych materiałów ze względu okres gwarancyjny posiadanego sprzętu. Natomiast dla pozostałych pozycji dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych. Za równoważny uznaje się materiał spełniający normę ISO 9001 oraz normy ISO 14001. Ponadto przez równoważność należy rozumieć: niezawodność powyżej 97%, funkcjonalność, oszczędność na kosztach wydruku, doskonała jakość wydruku (kopii), zwiększona wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia, bezawaryjną pracę urządzeń drukujących. Wykonawca, w przypadku zaproponowania materiału równoważnego poda w Załączniku Nr 1.2 - Formularzu cenowym w kolumnie Marka produktu: nazwę producenta oraz oznaczenie modelu oferowanego materiału eksploatacyjnego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek kompatybilności z danym urządzeniem drukującym, w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału. W przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem materiału równoważnego, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów napraw, które zostaną przeprowadzone przez Zamawiającego w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia i przejmie odpowiedzialność za straty, które Zamawiający poniesie, lub wymieni urządzenie na nowe. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości. Termin przydatności materiałów biurowych i eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 m-cy od dnia dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego. Wykonawca udzieli gwarancji na materiały eksploatacyjne na okres nie krótszy niż 12 m-cy od dnia dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego oraz zapewni bezpłatny odbiór zużytych materiałów.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.00.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Pełnomocnictwo do reprezentacji i zawarcia umowy wystawione przez wszystkich Wykonawców w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku określonym w ust. 5 SIWZ) III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) zmiana nazwy handlowej wyrobu stanowiącego przedmiot umowy; c) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); d) zmiana stawki podatku VAT - cena netto nie ulega zmianie; e) brak wyrobu stanowiącego przedmiot umowy, na rynku z przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia wyrobem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu - po cenie nie wyższej niż w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy; f) zmiana ilości sztuk w opakowaniu - przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań- za pisemną zgodą zamawiającego; g) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym wyrobie; IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2013 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką w Lublinie, Al. Racławickie 23, budynek nr 6, pokój nr 28 (kancelaria). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały biurowe.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały eksploatacyjne.
|