Dostawa i montaż wyposażenia do rehabilitacji w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów. |
![]() |
Dostawa i montaż wyposażenia do rehabilitacji w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów. Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie , Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do rehabilitacji w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa i montaż wyposażenia do rehabilitacji w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów. część ASORTYMENT CPV 1 Sprzęt do sali ćwiczeń fizycznych CPV 37.44.00.00-4 2 Urządzenia chłodzące CPV 39.71.70.00-1 3 Leżanka zabiegowa drewniana CPV 33.19.20.00-2 4 Urządzenie do ćwiczeń w podwieszeniu CPV 33.15.50.00-1 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagane parametry techniczne przyrządów i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.1 -1.4.- opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia i wszystkie elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012), po zainstalowaniu (dostawie) gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 4. Urządzenia medyczne stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi Europejskiej Dyrektywy 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (DZ.U. nr 107 z 2010r. poz. 679) 5. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres min. 36 m-ce od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni bezpłatne przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis. 8. Miejsce dostawy i montażu: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9 9. Bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, dla personelu medycznego oraz technicznego. Przeprowadzenie szkolenia należy potwierdzić protokołem z podaniem zakresu szkolenia, ilości godzin, datą i podpisem osób uczestniczących w szkoleniu.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1, 33.19.20.00-2, 39.71.70.00-1, 37.44.00.00-4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana danych, podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 2) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, (może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy); 3) zmiana nazwy wyrobu, numeru katalogowego, przy niezmienionym wyrobie; 4) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy wyłącznie z powodu przyczyn niezależnych od Wykonawcy, niemożliwy do przewidzenia w dniu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku pisemnie udokumentować powód przedłużenia terminu realizacji i uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1wszk.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 10:00, miejsce: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinika Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt do sali ćwiczeń fizycznych.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia chłodzące.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leżanka zabiegowa drewniana.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie do ćwiczeń w podwieszeniu.
|