Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie |
![]() |
PL-Lublin: Urządzenia medyczne
2012/S 141-235675 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.1szw.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
1. Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kod NUTS PL314
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach „Planu Modernizacji Technicznej SZ RP na lata 2012-2013” przez 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie:
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Część nr 1 - Pompa do kontrapulsacji.
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Część nr 1 – Pompa do kontrapulsacji
1)Krótki opis
Część nr 1 – Pompa do kontrapulsacji - szt. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33182000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 1 – Pompa do kontrapulsacji - szt. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Część nr 2 – Stół do pobierania preparatów
1)Krótki opis
Część nr 2 – Stół do pobierania preparatów - szt. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33192200
3)Wielkość lub zakres
Część nr 2 – Stół do pobierania preparatów - szt. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Część nr 3 – Szafa na preparaty formalinowe
1)Krótki opis
Część nr 3 – Szafa na preparaty formalinowe – szt. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33190000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 3 – Szafa na preparaty formalinowe – szt. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Część nr 4 – Zestaw do badań holterowskich
1)Krótki opis
Część nr 4 – Zestaw do badań holterowskich – kpl. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33123210
3)Wielkość lub zakres
Część nr 4 – Zestaw do badań holterowskich – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Część nr 5 – Aparat do krioterapii miejscowej
1)Krótki opis
Część nr 5 – Aparat do krioterapii miejscowej – szt. 2.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33165000 3)Wielkość lub zakres
Część nr 5 – Aparat do krioterapii miejscowej – szt. 2.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Część nr 6 – Urządzenie do suchego hydromasażu
1)Krótki opis
Część nr 6 – Urządzenie do suchego hydromasażu – szt. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33154000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 6 – Urządzenie do suchego hydromasażu – szt. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Część nr 7 – Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej
1)Krótki opis
Część nr 7 – Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej – szt. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33154000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 7 – Urządzenie do suchej kąpieli kwasowej – szt. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Część nr 8 – Zestaw do elektroterapii
1)Krótki opis
Część nr 8 – Zestaw do elektroterapii – kpl. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33158200
3)Wielkość lub zakres
Część nr 8 – Zestaw do elektroterapii – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Część nr 9 – Zestaw do fango
1)Krótki opis
Część nr 9 – Zestaw do fango - kpl. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33155000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 9 – Zestaw do fango - kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Część nr 10 – Zestaw do hydromasażu
1)Krótki opis
Część nr 10 – Zestaw do hydromasażu – kpl. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33154000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 10 – Zestaw do hydromasażu – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Część nr 11- Zestaw do leseroterapii
1)Krótki opis
Część nr 11- Zestaw do leseroterapii – kpl. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33128000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 11- Zestaw do leseroterapii – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Część nr 12 – Zestaw do magnetoterapii
1)Krótki opis
Część nr 12 – Zestaw do magnetoterapii – kpl. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33158000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 12 – Zestaw do magnetoterapii – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa
1)Krótki opis
Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa – kpl. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33165000
3)Wielkość lub zakres
Część nr 13 - Zestaw do światłolecznictwa – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Część nr 14 – Zestaw do terapii manualnej
1)Krótki opis
Część nr 14 – Zestaw do terapii manualnej – kpl. 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000, 33192200
3)Wielkość lub zakres
Część nr 14 – Zestaw do terapii manualnej – kpl. 1.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
w dniach: 30 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium:
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadanie przez wykonawcę opłaconej polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZP/PN/28/2012
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
29.8.2012 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
holenderski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 29.8.2012 - 10:10
Miejscowość:
Lublin.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z zapisami działu VI ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
20.7.2012
|